Ανάλυση SEO Οδηγός – Βήματα SEO Ανάλυσης

Καλωσορίσατε στην σελίδα-οδηγό μας σχετικά με την ανάλυση SEO. Εδώ θα δώσουμε απαντήσεις στα ερωτήματα σας σχετικά με το τι είναι η SEO ανάλυση, τι περιλαμβάνει, που και πόσο χρησιμεύει, πως και από ποιον γίνεται, από τι προηγείται (ή τι ακολουθεί αυτήν την διαδικασία κατά την διάρκεια προετοιμασίας μίας προσφοράς για επαγγελματικές SEO Specialist υπηρεσίες – SEO services).

SEO ανάλυση οδηγος
Πρώτη Σελίδα Google – SEO ανάλυση: Οδηγός για επιχειρηματίες – SEO Analyst Ιωάννα Βαΐου

Τι είναι η SEO Ανάλυση;

Όταν ακούτε τον όρο “SEO ανάλυση“, αυτό σημαίνει την πρωταρχική διαδικασία ερευνών και αναλύσεων που κάνει ο εκάστοτε εξειδικευμένος SEO Analyst/Strategist/συνεργάτης μιας εταιρείας, ούτως ώστε να καταλάβει την αγορά στην οποία βρίσκεστε.

Πιο συγκεκριμένα, κατά την διάρκεια μίας SEO έρευνας και ανάλυσης, ο SEO Expert καταλαβαίνει τα παρακάτω:

  1. Τις δυνάμεις και τις αδυναμίες της ιστοσελίδας σας τώρα
  2. Τις βελτιώσεις με προτεραιότητα που χρειάζεστε για την τεχνική της υγεία
  3. Ποιες είναι οι κατάλληλότερες λέξεις-κλειδιά στόχευσης για εσάς, σύμφωνα με το που βρίσκεστε τώρα με την ιστοσελίδα σας και το τωρινό σας συνολικό Authority
  4. Ποιους ανταγωνίζεστε στο Google πρώτη σελίδα για τις λέξεις-κλειδιά στόχους σας
  5. Ποιες είναι οι δυνάμεις και αδυναμίες των ανταγωνιστών σας στην 1η σελίδα για τα ίδια keywords (SEO Competition Analysis)

Που χρησιμεύει η SEO Έρευνα και Ανάλυση;

Εάν δεν γνωρίζετε πως λειτουργεί το SEO, πιθανόν να έχετε αναρωτηθεί πόσο κοστίζει το SEO (προώθηση ιστοσελίδας) σαν υπηρεσία (SEO services). Η ερώτηση αυτή είναι τόσο γενική και άστοχη, όσο είναι και η ερώτηση πόσο κοστίζει ένα σπίτι, η πόσο κοστίζει ένα αμάξι. Κανένας επαγγελματίας στο SEO δεν θα σας δώσει απάντηση σε αυτήν την τόσο γενική και αόριστη ερώτηση.

Η SEO έρευνα και ανάλυση από τον εκάστοτε επαγγελματία SEO, είναι απαραίτητη, και προηγείται της απάντησης που αναμένετε. Χωρίς αυτήν την διαδικασία, δεν μπορεί να συνταχθεί μία επαγγελματική προσφορά για SEO υπηρεσίες.

Πάνω σε αυτήν την πρώτη ανάλυση, θα στηθεί ολόκληρη η στρατηγική βελτιστοποίησης και προώθησης ιστοσελίδας στο Google.

Τι περιλαμβάνει η Ανάλυση SEO;

Μία πλήρης έρευνα και ανάλυση της SEO Κατάστασης μίας ιστοσελίδας περιλαμβάνει τα παρακάτω:

  • Έρευνα της εκάστοτε αγοράς στόχου στην Google για τις καταλληλότερες λέξεις-κλειδιά στόχους
  • Έρευνα των τοπ 10 ανταγωνιστών στην 1η σελίδα της Google για τα ίδια keywords
  • Τεχνική Ανάλυση (Technical SEO Audit) ιστοσελίδας και λαθών (technical errors)
  • Content Audit
  • On-Page SEO Audit
  • Image SEO Audit
  • Link Audit (Internal & External)

Τι ακολουθεί μία SEO Ανάλυση;

Μετά από μία πλήρης SEO έρευνα και ανάλυση των παραπάνω παραγόντων στην Google, ο SEO Specialist είναι σε θέση να ετοιμάσει και να σας στείλει μία επαγγελματική προσφορά υπηρεσιών SEO (Search Engine Optimization). Κάθε στρατηγική και τεχνική SEO βασίζεται πάνω σε έρευνα και ανάλυση.

Δεν υπάρχει στρατηγική SEO ή πλανο SEO χωρίς να υπάρχουν και να αναλύονται πρώτα, συγκεκριμένες ομάδες από data. Η SEO ανάλυση, είναι μία συνεχής διαδικασία σε όποια φάση προώθησης και αν βρίσκεται μία ιστοσελίδα μιας εταιρείας.

Πως γίνεται μία πλήρης SEO έρευνα και ανάλυση;

SEO Tools: Μία πλήρης SEO ανάλυση και έρευνα γίνεται μέσα από ειδικά εργαλεία για SEO Analysts/Strategists. Η ίδια χρησιμοποιώ το AHREFS tool,  το Screaming Frog tool, το SemRush, και το Agency Analytics από τα paid SEO tools.

Από δωρεάν εργαλεία προτείνω τo Uber Suggest για έρευνα για keywords αλλά και την ίδια την Google, για στρατηγικές δημιουργίας νεόυ ουσιώδες περιεχομένου, που στοχεύει και απαντά ικανοποιητικά σε συγκεκριμένα ερωτήματα χρηστών της Google, γύρω από μία θεματική ενότητα.

Εάν βάλετε το main keyword ενος προϊόντος ή μιας υπηρεσίες, ή ενός οποιουδήποτε όρου στο search box της Google, μπορείτε να καταλάβετε από τα αποτελεσματα της Google πολλά πράγματα, όπως από τα Google autoprediction/Autocomplete searches, τα Google Related Searches και γενικότερα τα διαφορετικά είδη SEO αποτελεσμάτων.

Δείτε το άρθρο μου “The Different Types of Google Search Results“.

Ποια είμαι

Εάν είναι η πρώτη φορά που επισκέφτεστε αυτήν την σελίδα, το όνομα μου είναι Ιωάννα Βαΐου. Είμαι επαγγελματίας SEO Analyst, Strategist και Consultant από το 2013, στην δική μου εταιρεία.

Αναλυση SEO τι είναι - τι περιλαμβανει μια SEO αναλυση - SEO Analyst Joanna Vaiou
Αναλυση SEO Ορισμός – Τι περιλαμβανει μια SEO Ανάλυση – SEO Analyst: Joanna Vaiou

Είμαι αυτοδίδακτη, ξεκινώντας μόνη τις online εκπαιδεύσεις μου στο SEO, στις αρχές του 2009. Το πανεπιστημιακό μου πτυχίο είναι από το Οικονομικό τμήμα της Νομικής, του Αριστοστελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

SEO was (and is) my THING

Επέλεξα το SEO σαν εξειδίκευση, πρώτον γιατί ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα, και το μυαλό μου.

Σαν χαρακτήρας, είμαι πολύ αναλυτική, και δημιουργική ταυτόχρονα.

Μου αρέσει να αναλύω δεδομένα, να ερευνώ και να σχεδιάζω custom στρατηγικές, οι οποίες μπορούν να πάρουν μια εταιρεία στο διαδίκτυο από το πουθενά ή από κάπου πολύ βαθιά κάτω στο index και τα οργανικά (SEO) αποτελέσματα της Google για τα keywords-στόχους της, στην 1η σελίδα της.

Αύξηση επισκεψιμότητας από τα χαμηλά στα ψηλά

Το πρώτο αποτέλεσμα όταν μία ιστοσελίδα αρχίζει και εμφανίζεται στην 1η σελίδα της Google για σημαντικές λέξεις-κλειδιά που ο κόσμος ψάχνει, είναι η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας, δηλαδή τα Clicks που λαμβάνει η ιστοσελίδα.  Αυτό το metric μπορεί να το δει κανείς μέσα στο Search Console tool, το δωρεάν εργαλείο της Google για ότι αφορά τα SEO αποτελέσματα αλλά και την τεχνική υγεία μίας ιστοσελίδας.

Παρακάτω μοιράζομαι 3 παραδείγματα αύξησης “Clicks” ή οργανικής επισκεψιμότητας” από 3 διαφορετικές ιστοσελίδες σε βάθος περίπου 10 μηνών-1 χρόνου συστηματικών SEO υπηρεσιών.

Different SEO Projects – Different Organic Growth Rhythm

Όπως βλέπετε παρακάτω, ο ρυθμός αύξησης της οργανικής επισκεψιμότητας, δεν είναι ίδιος. Οι 3 αυτές ιστοσελίδες έχουν μόνο ένα κοινό. Είναι χτισμένες στην πλατφόρμα WordPress.

Λογικό εφόσον μιλάμε για 3 διαφορετικές ιστοσελίδες, σε διαφορετικές αγορές, με διαφορετικό budget, με διαφορετικής ανταγωνιστικότητας keywords στόχευσης, με διαφορετικό μέγεθος ιστοσελίδας, με διαφορετικό επίπεδο συνολικού AUTHORITY στην Google όταν ξεκίνησαν, με διαφορετική ποσότητα ουσιώδους content όταν ξεκίνησαν, διαφορετική στόχευση κοινού, κ.α.

Wordpress SEO Project 1

WordPress SEO Project 2

WordPress SEO Project 3

SEO: Technical & Creative Industry

Το SEO, αν και έχει έντονο το τεχνικό κομμάτι στις στρατηγικές βελτίωσης της υγείας και της ορατότητας μιας ιστοσελίδας, είναι ταυτόχρονα πολύ δημιουργικό.

Όταν αναλαμβάνω ένα SEO project ιστοσελίδας που δεν βρίσκεται πουθενά ή πολύ βαθιά κάτω στο index της Google για τις σημαντικές λέξεις-κλειδιά στόχους της και μετά από καιρό, βλέπω την ιστοσελίδα να αναρριχάται στην 1η σελίδα στο Google για αυτές, εκεί βρίσκεται όλη η δημιουργικότητα της SEO εξειδίκευσης.

Όταν δηλαδή όλες οι διαφορετικές SEO στρατηγικές δένουν μεταξύ τους και φέρνουν στο βάθος χρόνου τα επιθυμητά αποτελέσματα ορατότητας, επισκεψιμότητας, και έπειτα πωλήσεων. Εκεί βρίσκεται όλη η μαγεία για εμένα, στο SEO industry.

Extras

  1. Πως να προωθήσω το eshop μου
  2. WordPress SEO υπηρεσίες ιστοσελίδων
  3. Δικηγορικό SEO Marketing
  4. Σύμβουλος SEO Αθήνα, Ελλάδα
  5. Eshop SEO case studies
  6. Μέτρηση SEO
  7. Online Reputation Management τί είναι
  8. Πείραμα SEO με το Data Highlighter της Google
  9. Ιωάννα Βαΐου: Λέξεις-κλειδιά SEO
  10. Η SEO Strategist Ιωάννα Βαΐου στο EPIXEIRO.GR

Αίτηση για SEO Προσφορά

Για εκδήλωση ενδιαφέροντος για επαγγελματική υποστήριξη στο SEO, συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο μου εδώ.


Follow us on Linkedin 👉