Υπηρεσία SEO Audit για Μεγάλα Sites One-Off (SEO Quick Fixes)


Υπηρεσία SEO Audit – Quick Fixes, για εδραιωμένες ιστοσελίδες μεγάλου μεγέθους περιεχομένου – Ανάλυση Ιστοσελίδας SEO: Καλωσορίσατε στην σελίδα υπηρεσίας και εκπαιδευτικού οδηγού μας σχετικά με την ανάλυση SEO για μεγάλα σε περιεχόμενο websites.

 

Εδώ, μπορείτε να δηλώστε ενδιαφέρον για την χαμηλού κόστους one-off (SEO Audit Quick fixes & wins) υπηρεσία μας, εφόσον υπάρχουν ευκαιρίες για την ιστοσελίδα σας για γρήγορες νίκες στην Google (για αύξηση της ορατότητας και των κατατάξεων κάποιων σχετικών με τα προϊόντα/υπηρεσίες σας λέξεων-κλειδιών στην Google) αλλά και να ενημερωθείτε για το τι είναι, τι περιλαμβάνει και πως λειτουργεί από την προσωπική μας εμπειρία στον επαγγελματικό στίβο του SEO τις τελευταίες δεκαετίες.

 

Υπηρεσία SEO Audit Προσφορά – 300 Ευρώ one-off (low-cost for SEO quick-fixes)

 

Ιωάννα Βαΐου υπηρεσία SEO Audit (Low-Cost) for Quick Fixes One-off
Γειά σας, είμαι η Ιωάννα Βαΐου

 

Για εκδήλωση ενδιαφέροντος για επαγγελματική υποστήριξη με την υπηρεσία SEO Audit, στείλτε μου email εδώ εκμεταλλευόμενοι την low-cost one-off προσφορά μου στα 300 Ευρώ, για να ελέγξω την εταιρική σας ιστοσελίδα, να βρώ ευκαιρίες για γρήγορες βελτιώσεις (εάν υπάρχουν) σε τεχνικό επίπεδο, copy και on-page SEO και να εφαρμόσουμε τις κατάλληλες στρατηγικές για να πετύχουμε αυτές τις γρήγορες βελτιώσεις σε ορατότητα και keyword rankings, εφόσον βέβαια υπάρχει αυτή η δυνατότητα για την ιστοσελίδα σας στην παρούσα κατάσταση της.

 

Case Study την Υπηρεσία: Quick Fixes SEO Audit

 

Ένα παράδειγμα γρήγορων αποτελεσμάτων (SEO case study) μετά από στρατηγικές ενέργειες on-page SEO audit που έγιναν σε εδραιωμένη ιστοσελίδα για συγκεκριμένη σελίδα (url), σε ειδησεογραφικό site με επιχειρηματικά νέα (το EΠΙΧΕΙΡΩ – epixeiro.gr) και την εξέλιξη του τους επόμενους μήνες μπορείτε να δείτε εδώ.

Για Ποιούς Είναι Κατάλληλη η Quick-Fix SEO Υπηρεσία του 1-Time Ελέγχου Ιστοσελίδας για Quick Wins

 

Η υπηρεσία αυτή είναι κατάλληλη για επιχειρήσεις που θέλουν να δούν σε πρώτη φάση πως λειτουργεί το SEO για δειγματικούς στόχους που μπορούν να επιτευχθούν σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, (χωρίς να, ή) πριν επενδύσουν σε SEO υπηρεσίες υψηλότερου κόστους για περισσότερους στόχους (λέξεις-κλειδιά) στην Google, και πιο ανταγωνιστικούς.

 

Είναι η κατάλληλη υπηρεσία για να «δοκιμάσετε τα νερά» (“test the SEO waters”), η να «βουτήξετε το δάχτυλο σας» (“dip your toe”) στον κόσμο του SEO, με την low-cost και one-time υπηρεσία ελέγχου της ιστοσελίδας σας για γρήγορα wins σε ορατότητα και Google κατατάξεις στην 1η σελίδα. Αφορά ιστοσελίδες που είναι καιρό live και έχουν πολύ περιεχόμενο ήδη, πολλά άρθρα στο blog, πολλές κατηγορίες προϊόντων, σελίδες υπηρεσιών, κτλ. Παραδείγματα τέτοιων ιστοσελίδων επιχειρήσεων είναι ειδησεογραφικά sites, e shop sites ή sites επαγγελματικών υπηρεσιών τα οποία εχουν πολλά blog posts ήδη δημοσιευμένα, χωρις όμως να λαμβάνουν ικανοποιητικό οργανικό traffic από αυτήν την δραστηριότητα τους.

 

Είσαστε “Eligible” Εάν Ισχύουν τα Παρακάτω

 

Εάν η ιστοσελίδα σας είναι μεγάλη σε μέγεθος, όπως και σε ποσότητα μοναδικού ουσιώδες περιεχόμενου, και επιπλέον σαν εταιρία έχετε ήδη κάποιο decent Brand Awareness, Authority και Trustworthiness στην αγορά σας, τότε θα υπάρχουν ευκαιρίες για Quick Wins με τον έλεγχο της ιστοσελίδας σας μία φορά από εμένα, όπου θα σχεδιάσω και θα εφαρμόσω τo σωστό συνδυασμό στρατηγικών στο on-page, technical, και copy-editing για να επιτύχω κάποιους δειγματικούς short-term στόχους στο Google για μία καθορισμένη ομάδα από λέξεις-κλειδιά σχετικές με κάποιο προϊόν ή υπηρεσία σας.

 

Δεν Είσαστε “Eligible” Εάν Ισχύουν τα Παρακάτω

 

Εάν η ιστοσελίδα σας είναι καινούργια, με μηδενικά Trust, Brand Awareness, και Authority signals στην Google (όπως π.χ backlinks), και έχετε ελάχιστο η καθόλου περιεχόμενο, και πολύ μικρό μέγεθος ιστοσελίδας (π.χ 1-10 page website) τότε δεν θα υπάρχουν ευκαιρίες για γρήγορες βελτιώσεις γιατί δεν υπάρχει καμία βάση πάνω στην οποία μπορώ να κάνω στρατηγικές κινήσεις και να φέρω γρήγορες θετικές μεταβολές στην ορατότητα και στις οργανικές κατατάξεις.

 

Η υπηρεσία αυτή η one-off SEO audit των 300 ευρώ, δεν θα είναι η κατάλληλη για εσάς, καθώς ξεκινώντας από το 0, παίρνει πολύ  περισσότερο χρόνο και χρήματα σε συστηματικό ρυθμό, για να μπορέσετε να δείτε μελλοντικά βελτιώσεις στην ορατότητα σας και στα Google ranking positions. Μέσω των συστηματικών στρατηγικών στο SEO κάθε μήνα (Monthly SEO: On-Page, Technical, Copy-editing, Off-site SEO, δημιουργία νέου περιεχόμενου, κτλ) θα πρέπει να χτιστούν αυτά τα Signals από το 0.

 

Στείλτε μου αναλυτικό email εδώ για την υπηρεσία αυτή και γράψτε μου ποια είναι η ιστοσελίδα σας και ποιοι είναι οι στόχοι που έχετε στην Google με προτεραιότητα. Με την σειρά μου θα δώ εάν η ιστοσελίδα σας είναι eligible για Quick Wins στην Google για κάποια ομάδα από λέξεις-κλειδιά σχετικές με τους στόχους σας.

 

Θα σας ενημερώσω όπως και να έχει και στις 2 περιπτώσεις.

 

Οδηγός SEO Audit – Ανάλυση SEO

 

Απαντάμε στα ερωτήματα σας σχετικά με το τι είναι η SEO ανάλυση, τι περιλαμβάνει, που και πόσο χρησιμεύει, πως και από ποιον γίνεται, από τι προηγείται (ή τι ακολουθεί αυτήν την διαδικασία κατά την διάρκεια προετοιμασίας μίας προσφοράς για επαγγελματικές SEO Specialist υπηρεσίες).

SEO ανάλυση οδηγος
Πρώτη Σελίδα GoogleΥπηρεσία SEO Audit – ανάλυση: Οδηγός για επιχειρηματίες – SEO Analyst Ιωάννα Βαΐου

Τι είναι η SEO Ανάλυση;

 

Όταν ακούτε τον όρο “SEO ανάλυση“, αυτό σημαίνει την πρωταρχική διαδικασία ερευνών και αναλύσεων που κάνει ο εκάστοτε εξειδικευμένος SEO Analyst/Strategist/συνεργάτης μιας εταιρείας, ούτως ώστε να καταλάβει την αγορά στην οποία βρίσκεστε.

 

Πιο συγκεκριμένα, κατά την διάρκεια μίας SEO έρευνας και ανάλυσης, ο SEO Expert καταλαβαίνει τα παρακάτω:

  1. Τις δυνάμεις και τις αδυναμίες της ιστοσελίδας σας τώρα
  2. Τις βελτιώσεις με προτεραιότητα που χρειάζεστε για την τεχνική της υγεία
  3. Ποιες είναι οι κατάλληλότερες λέξεις-κλειδιά στόχευσης για εσάς, σύμφωνα με το που βρίσκεστε τώρα με την ιστοσελίδα σας και το τωρινό σας συνολικό Authority
  4. Ποιους ανταγωνίζεστε στο Google πρώτη σελίδα για τις λέξεις-κλειδιά στόχους σας
  5. Ποιες είναι οι δυνάμεις και αδυναμίες των ανταγωνιστών σας στην 1η σελίδα για τα ίδια keywords (SEO Competition Analysis)

 

Που χρησιμεύει η SEO Έρευνα και Ανάλυση;

 

Εάν δεν γνωρίζετε πως λειτουργεί το SEO, πιθανόν να έχετε αναρωτηθεί πόσο κοστίζει το SEO (προώθηση ιστοσελίδας) σαν υπηρεσία (SEO services).

 

Η ερώτηση αυτή είναι τόσο γενική και άστοχη, όσο είναι και η ερώτηση πόσο κοστίζει ένα σπίτι, η πόσο κοστίζει ένα αμάξι. Κανένας επαγγελματίας στο SEO δεν θα σας δώσει απάντηση σε αυτήν την τόσο γενική και αόριστη ερώτηση.

 

Η SEO έρευνα και ανάλυση από τον εκάστοτε επαγγελματία SEO, είναι απαραίτητη, και προηγείται της απάντησης που αναμένετε. Χωρίς αυτήν την διαδικασία, δεν μπορεί να συνταχθεί μία επαγγελματική προσφορά για SEO υπηρεσίες.

 

Πάνω σε αυτήν την πρώτη ανάλυση, θα στηθεί ολόκληρη η στρατηγική βελτιστοποίησης και προώθησης ιστοσελίδας στο Google.

 

Τι περιλαμβάνει η Ανάλυση SEO;

 

Μία πλήρης έρευνα και ανάλυση της SEO Κατάστασης μίας ιστοσελίδας περιλαμβάνει τα παρακάτω:

  • Έρευνα της εκάστοτε αγοράς στόχου στην Google για τις καταλληλότερες λέξεις-κλειδιά στόχους
  • Έρευνα των τοπ 10 ανταγωνιστών στην 1η σελίδα της Google για τα ίδια keywords
  • Τεχνική Ανάλυση (Technical SEO Audit) ιστοσελίδας και λαθών (technical errors)
  • Content Audit
  • On-Page SEO Audit
  • Image SEO Audit
  • Link Audit (Internal & External)

Τι ακολουθεί μία SEO Ανάλυση;

 

Μετά από μία πλήρης SEO έρευνα και ανάλυση των παραπάνω παραγόντων στην Google, ο SEO Specialist είναι σε θέση να ετοιμάσει και να σας στείλει μία επαγγελματική προσφορά υπηρεσιών SEO (Search Engine Optimization). Κάθε στρατηγική και τεχνική SEO βασίζεται πάνω σε έρευνα και ανάλυση.

 

Δεν υπάρχει στρατηγική SEO ή πλανο SEO χωρίς να υπάρχουν και να αναλύονται πρώτα, συγκεκριμένες ομάδες από data. Η SEO ανάλυση, είναι μία συνεχής διαδικασία σε όποια φάση προώθησης και αν βρίσκεται μία ιστοσελίδα μιας εταιρείας.

Πως γίνεται μία πλήρης SEO έρευνα και ανάλυση;

 

SEO Tools: Μία πλήρης SEO ανάλυση και έρευνα γίνεται μέσα από ειδικά εργαλεία για SEO Analysts/Strategists. Η ίδια χρησιμοποιώ το AHREFS tool,  το Screaming Frog tool, το SemRush, και το Agency Analytics από τα paid SEO tools.

 

Από δωρεάν εργαλεία προτείνω τo Uber Suggest για έρευνα για keywords αλλά και την ίδια την Google, για στρατηγικές δημιουργίας νεόυ ουσιώδες περιεχομένου, που στοχεύει και απαντά ικανοποιητικά σε συγκεκριμένα ερωτήματα χρηστών της Google, γύρω από μία θεματική ενότητα.

 

Εάν βάλετε το main keyword ενος προϊόντος ή μιας υπηρεσίες, ή ενός οποιουδήποτε όρου στο search box της Google, μπορείτε να καταλάβετε από τα αποτελεσματα της Google πολλά πράγματα, όπως από τα Google autoprediction/Autocomplete searches, τα Google Related Searches και γενικότερα τα διαφορετικά είδη SEO αποτελεσμάτων.

 

Δείτε το άρθρο μου “The Different Types of Google Search Results“.

 

Αύξηση επισκεψιμότητας από τα χαμηλά στα ψηλά

 

Το πρώτο αποτέλεσμα όταν μία ιστοσελίδα αρχίζει και εμφανίζεται στην 1η σελίδα της Google για σημαντικές λέξεις-κλειδιά που ο κόσμος ψάχνει, είναι η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας, δηλαδή τα Clicks που λαμβάνει η ιστοσελίδα.

 

Αυτό το metric μπορεί να το δει κανείς μέσα στο Search Console tool, το δωρεάν εργαλείο της Google για ότι αφορά τα SEO αποτελέσματα αλλά και την τεχνική υγεία μίας ιστοσελίδας.

 

Παρακάτω μοιράζομαι 3 παραδείγματα αύξησης “Clicks” ή οργανικής επισκεψιμότητας” από 3 διαφορετικές ιστοσελίδες σε βάθος περίπου 10 μηνών-1 χρόνου συστηματικών SEO υπηρεσιών.

 

Different SEO Projects – Different Organic Growth Rhythm

 

Όπως βλέπετε παρακάτω, ο ρυθμός αύξησης της οργανικής επισκεψιμότητας, δεν είναι ίδιος. Οι 3 αυτές ιστοσελίδες έχουν μόνο ένα κοινό. Είναι χτισμένες στην πλατφόρμα WordPress.

 

Λογικό εφόσον μιλάμε για 3 διαφορετικές ιστοσελίδες, σε διαφορετικές αγορές, με διαφορετικό budget, με διαφορετικής ανταγωνιστικότητας keywords στόχευσης, με διαφορετικό μέγεθος ιστοσελίδας, με διαφορετικό επίπεδο συνολικού AUTHORITY στην Google όταν ξεκίνησαν, με διαφορετική ποσότητα ουσιώδους content όταν ξεκίνησαν, διαφορετική στόχευση κοινού, κ.α.

Wordpress SEO Project 1

WordPress SEO Project 2

WordPress SEO Project 3

SEO: Technical & Creative Industry

 

Το SEO, αν και έχει έντονο το τεχνικό κομμάτι στις στρατηγικές βελτίωσης της υγείας και της ορατότητας μιας ιστοσελίδας, είναι ταυτόχρονα πολύ δημιουργικό.

 

Όταν αναλαμβάνω ένα SEO project ιστοσελίδας που δεν βρίσκεται πουθενά ή πολύ βαθιά κάτω στο index της Google για τις σημαντικές λέξεις-κλειδιά στόχους της και μετά από καιρό, βλέπω την ιστοσελίδα να αναρριχάται στην 1η σελίδα στο Google για αυτές, εκεί βρίσκεται όλη η δημιουργικότητα της SEO εξειδίκευσης.

 

Όταν δηλαδή όλες οι διαφορετικές SEO στρατηγικές δένουν μεταξύ τους και φέρνουν στο βάθος χρόνου τα επιθυμητά αποτελέσματα ορατότητας, επισκεψιμότητας, και έπειτα πωλήσεων. Εκεί βρίσκεται όλη η μαγεία για εμένα, στο SEO industry.

 

Επικοινωνία

 

Για να ετοιμάσω μία custom SEO προσφορά για εσάς, χρειάζομαι απαντήσεις στις ερωτήσεις που μοιράζομαι μαζί σας στην σελίδα επικοινωνίας, τις οποίες μπορείτε να μου στείλετε μέσω email όπως εξηγώ εδώ, και θα επικοινωνήσω μαζί σας στο χρόνο μου.

 

Extras

  1. Πως να προωθήσω το eshop μου
  2. WordPress SEO υπηρεσίες ιστοσελίδων
  3. Δικηγορικό SEO Marketing
  4. Σύμβουλος SEO Αθήνα, Ελλάδα
  5. Μέτρηση SEO
  6. Online Reputation Management τί είναι
  7. Πείραμα SEO με το Data Highlighter της Google
  8. Ιωάννα Βαΐου: Λέξεις-κλειδιά SEO
  9. Η SEO Strategist Ιωάννα Βαΐου στο EPIXEIRO.GR

 


Follow us on Linkedin 👉