Περιεχόμενα
Προώθηση και βελτιστοποίηση SEO Ελληνικών ιστοσελίδων (και Αγγλικών): Αναρωτιέστε τι είναι το SEO ιστοσελίδας ή αλλιώς οι υπηρεσίες βελτιστοποίησης και προώθησης ιστοσελίδων στο Google;
H σελίδα μας αυτή, αφορά Search Engine Optimization πληροφορίες, συχνές ερωτήσεις στην Ελλάδα, και απαντήσεις. ~ Ιωάννα Βαΐου
Βελτιστοποίηση/Προώθηση Ιστοσελίδων SEO Πληροφορίες – Eρωτήσεις Search Engine Optimization Ελληνικά
- Ποιες υπηρεσίες περιλαμβάνει μία επαγγελματική υποστήριξη στον τομέα αυτό οργανικής (SEO) προβολής;
- Πόσο κοστίζει η SEO υπηρεσία βελτιστοποίησης και προώθησης ιστοσελίδας;
- Τι αποτελέσματα πρακτικά μπορω να περιμένω από την επένδυση μου στην βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας μου μέσω Search Engine Optimization τεχνικών και μεθόδων;
- Πόσο χρόνο παίρνει για να εμφανιστώ στην 1η σελίδα της Google για τα επιθυμητά keywords, τα οποία οι μελλοντικοί μου πελάτες πληκτρολογούν στο search box της Google για να βρούν μία εταιρεία ή έναν επαγγελματία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μου;
- Τι ερωτήσεις να κάνω στον πιθανό SEO συνεργάτη μου για να βρώ το καλύτερο SEO στην Ελλάδα;
Εύλογες οι παραπάνω ερωτήσεις σας.
Για την ακρίβεια, είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις από ενδιαφερόμενες εταιρίες σχετικά με τις υπηρεσίες Search Engine Optimization.
Είμαι η SEO Specialist Ιωάννα Βαΐου και η εμπειρία μου ξεκινά από τον Μάρτιο του 2009, ως αυτοδίδακτη στο SEO.
Βελτιστοποίηση και Προώθηση SEO Ελληνικών / Αγγλικών Ιστοσελίδων στο Google – Εμπειρία
- Από το 2009 έως τα τέλη του 2011, ξεκίνησα να διαβάζω και να μαθαίνω SEO online μόνη στο σπίτι, και έκανα πρακτική των όσων διάβαζα σε δικά μου projects.
- Στα τέλη του 2011 και έως και τα τέλη του 2012, ήμουν SEO Director στο Globe One Digital Performance Agency.
- Τον Μάρτιο του 2013 ξεκίνησα την δική μου επιχειρηματική δραστηριότητα και μέχρι και σήμερα, εξυπηρετώ τους δικούς μου πελάτες προσφέροντας τους full SEO Strategy, Management, και Consulting υπηρεσίες σαν ανεξάρτητος εξωτερικός συνεργάτης των εταιρειών-πελατών μου.
Οδηγός SEO για Εταιρείες
Βασισμένη λοιπόν αυστηρά και μόνο σε FACTS, σε αυτό το άρθρο μοιράζομαι μαζί σας απαντήσεις από την δική μου πολυετή εμπειρία, στα πιο trending ερωτήματα που έχει ο σημερινός επιχειρηματικός κόσμος, σχετικά με την υπηρεσία Search Engine Optimization.
Έχω μιλήσει σε εθνικά και διεθνή μέσα για το αντικείμενο μου. Για την πλήρη λίστα των παγκόσμιων Media-Press Features μου πατήστε εδώ.
SEO Προώθηση ιστοσελίδων – τι είναι το SEO;
To SEO είναι το ακρωνύμιο του Search Engine Optimization και στα Ελληνικά θα το ακούσετε μεταφρασμένο σαν Βελτιστοποίηση και Προώθηση Ιστοσελίδας (ή Ιστοσελίδων) στις μηχανές αναζήτησης.
Ακολουθεί βίντεο-συνέντευξη μου (1 ώρας) με την Χριστίνα Δουκουζιάνη στο YouTube κανάλι της “Make Video Greece“, για την προώθηση ιστοσελίδων στο Google πρώτη σελίδα.
Το SEO λοιπόν είναι ένα σύνολο τεχνικών και στρατηγικών που συνδυάζουν τεχνικές γνώσεις και marketing γνώσεις.
Ο συνδυασμός αυτών των στρατηγικών έχει ως αποτέλεσμα για μία ιστοσελίδα να εμφανίζεται στην 1η σελίδα της Google στις υψηλότερες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα, όταν κάποιος χρήστης πληκτρολογεί μία λέξη ή φράση-κλειδί στο search box της Google, που είναι σχετική με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, ή την όποια εξειδίκευση έχει ένας επιχειρηματίας.
Google 1η Σελίδα
Υπάρχουν 2 τρόποι προβολής μίας επιχείρησης στην πρώτη σελίδα της Google:
- Οργανικά (ή Φυσικά) μέσω των αποτελεσμάτων SEO
- Επί πληρωμής κατευθείαν στην Google, όπου η επιχείρηση εμφανίζεται σαν διαφήμιση μέσω του προγράμματος διαφημίσεων “Google AdWords”.
Το SEO αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς τρόπους διαδικτυακής προβολής μίας εταιρείας στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στην Google και όλες τις υποκατηγορίες μηχανών αναζήτησης που ανήκουν στην Google (YouTube, Google Images, Google My Business, Google News, Google Videos κτλ).
Αναφέρομαι στην Google καθώς είναι η μηχανή αναζήτησης με το μεγαλύτερο μερίδιο της εθνικής και international αγοράς εκτός ελαχίστων περιπτώσεων/χωρών όπως π.χ η Κίνα που χρησιμοποιεί κατά το πλείστον την Baidu μηχανή αναζήτησης, η Ρωσία που χρησιμοποιεί κατά το πλείστον την Yandex, κτλ.
Πως Λειτουργεί το SEO
Το SEO είναι συνήθως μία υπηρεσία μόνιμη month-to-month, για όποιον επιθυμεί όχι μόνο να εμφανιστεί στην 1η σελίδα για κάποιο διάστημα, για ένα η για 2 keywords, αλλά και για να παραμένει εκεί, αυξάνοντας την ορατότητα, κυριαρχία και αξιοπιστία της στην Google, καθώς ο αλγόριθμος της ανανεώνεται. Ανάλογα με
Ο αλγόριθμος της Google αλλάζει συνεχώς (περίπου 9 φορές την ημέρα κατά μέσο όρο) και υπάρχουν μόνο ~10 οργανικές θέσεις, πολλές φορές για εκατομμύρια ανταγωνιστικά αποτελέσματα (search results) για το κάθε keyword.
Λίστα SEO Υπηρεσιών Προώθησης Ιστοσελίδας
Οι υπηρεσίες που αφορούν το SEO περιλαμβάνουν τις παρακάτω κατηγορίες βελτιστοποιήσεων και τεχνικών προώθησης:
- Traditional Keyword Research & Analysis
- Top Google Page Competitive Research for target keywords
- Content Creation – SEO Copywriting Strategy Design
- On-Page SEO Strategy Design (Internal links, δομή κειμένου, H tags, meta titles, meta descriptions, URL architecture/structure, website/navigation architecture)
- Online Reputation Management
- Website Technical Performance/SEO Audit
- Google Images Search Engine Optimization
- Off-Page Search Engine Optimization (Link Building)
- Personal Branding Consulting for “EAT” Building
- New Content Creation Strategy Consulting (Text – Images – Videos)
- Google Business Profile SEO
- Local SEO
- YouTube video SEO marketing
Πόσο Χρόνο Χρειάζεται το SEO για Κατατάξεις στην 1η Σελίδα;
Το πότε θα εμφανίζεται μία ιστοσελίδα στην 1η σελίδα της Google οργανικά για τις επιθυμητές λέξεις- κλειδιά εξαρτάται από διάφορους παράγοντες:
-
- Την τωρινή κατάσταση, δύναμη και authority της ιστοσελίδας ενδιαφέροντος.
- Την δύναμη του ανταγωνισμού στις πρώτες 10 οργανικές κατατάξεις της Google για κάθε ένα διαφορετικό SEO στόχο της επιχείρησης (εάν η πρώτη σελίδα για τους SEO στόχους σας είναι γεμάτη από μεγάλα και διάσημα brands offline και online που εχουν χρόνια στην αγορά, δεν είναι αδύνατο αλλά θα χρειαστεί πολλη υπομονή μέχρι να φτάσει εκεί μία ιστοσελίδα που έχει μηδενική έως ελάχιστη παρουσία στο διαδίκτυο).
- Το budget της επιχείρησης (όσο πιο χαμηλό είναι το budget επένδυσης μιας επιχείρησης στο SEO, τόσα λιγότερα συνολικά resources από όλα τα τμήματα μπορούν να επενδύονται για να βελτιώνονται οι κατατάξεις).
- Την στόχευση όσον αφορά το ιδεατό κοινό μίας εταιρείας (Local, National, International).
- Η σύνθεση του ανταγωνισμού για κάθε keyword στην 1η σελίδα της Google (π.χ όταν για κάποιο keyword, τα πρώτα 10 οργανικά SEO αποτελέσματα στην 1η σελίδα είναι κατά το πλείστον από τεράστια brands όπως συμβαίνει συνήθως σε eCommerce τύπου αναζητήσεις όπου βλέπεις το Skroutz.gr, το BestPrice.gr, το Praktiker.gr, LeroyMerlin.gr, κτλ, τόσο πιο αργά θα ανέβει ένα μικρό brand στην 1η σελίδα συγκριτικά με το αν η πλειοψηφία των 10 πρώτων ήταν μικρά brands).
- Την ικανότητα του SEO Expert από Ελλάδα να φέρνει αποτελέσματα (τα πράγματα είναι απλά: τσεκάρετε τα case studies των πιθανών σας SEO Specialists συνεργατών, ζητήστε τους να σας ξεναγήσουν στα στατιστικά τους εργαλεία και στην ανάγκη, μιλήστε με παρόντες πελάτες τους να μάθετε τι φέρουν στο τραπέζι μιας συνεργασίας).
Αποτελέσματα Υπηρεσιών WordPress SEO
Με τον/την SEO Specialist σας θα πρέπει να θέσετε ρεαλιστικές προσδοκίες, δηλαδή θα πρέπει κατά καιρούς να περιμένετε να δείτε αύξηση των οργανικών εμφανίσεων σας και των οργανικών clicks σας καθώς περνάνε οι μήνες των εργασιών.
Παρακάτω σας παραθέτω 3 παραδείγματα από τις δικές μου SEO Marketing υπηρεσίες για 3 διαφορετικές εταιρείες-πελάτες μου από το καλοκαίρι του 2020, μέχρι και τον Μάη του 2021.
- Artificial Grass SEO Growth
- Citizenship by Investment Program Lawyer SEO Growth
- Δικηγορική Εταιρεία SEO Growth
Δείτε επίσης αποτελέσματα για 4 boat rental SEO επαγγελματικά websites στις Κυκλάδες.
Σε όλα τα παραπάνω και όλα τα υπόλοιπα CMSs των πελατών μου, υπάρχει πάντας κάποιος συνεργάτης στο τεχνικό κομμάτι, ο οποίος είναι WEB Developer εξειδικευμένος στην κάθε πλατφόρμα, και υπάρχει άψογη συνεργασία μεταξύ μας.
Το SEO είναι ομαδική δουλειά πολλών ανθρώπων μαζί.
Αυτός ο συνεργάτης-web developer, είναι συνήθως η εταιρεία που έχει φτιάξει την ιστοσελίδα του πελάτη μου, πριν με βρει ο πελάτης και εδραιώσει συνεργασία μαζί μου στο κομμάτι του SEO Optimization/Marketing/Management/Coordination/Consulting.
Ένα μέρος των αλλαγών τις κάνω η ίδια σε user-friendly πλατφόρμες όπως το WordPress.
Eνα άλλο μέρος των τεχνικών βελτιώσεων τις εφαρμόζει ο εκάστοτε τεχνικός-web-developer μετά των οδηγιών μου.
SEO: 1 Man’s Job?
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το SEO δεν είναι δουλειά ενός μόνο ατόμου.
Για μία ολοκληρωμένη στρατηγική SEO, χρειάζεται να συνεργαστούν οι παρακάτω ξεχωριστές ειδικότητες:
- SEO Strategist/Analyst/Coordinator/Consultant
- SEO Copywriter
- Link Acquisition – Outreach Expert
- Web Developer
- Marketing Manager
- Creative person: κάποιος που δημιουργεί content on-demand σε μορφή βίντεο και εικόνων
Η πιθανότητα να βρείτε ένα άτομο να εξειδικεύεται σε όλα τα παραπάνω και να είναι αποτελεσματικός, είναι απειροελάχιστη. Στην δική μου εταιρεία, οι ρόλοι μου αντικατοπτρίζονται στο bullet Νο. 1.
Πόσο κοστίζει το SEO;
Μα ποιο είναι το SEO κόστος;
Η ερώτηση αυτή απαιτεί ένα ολόκληρο άρθρο ξεχωριστό για να απαντηθεί και να καλυφθεί.
Δείτε τον ενημερωτικό μας οδηγό σχετικά με το πόσο κοστίζει το SEO (ανακαλύψτε πως διαμορφώνεται η τιμή της υπηρεσίας SEO προώθησης ιστοσελίδας).
Ζητήστε SEO Προσφορά
Απαντήστε στις ερωτήσεις μου εδώ για να βγάλω για εσάς μία custom SEO προσφορά.
Οι χρεώσεις είναι πολύ διαφορετικές για διαφορετικού/ής/ών:
- μεγέθους εταιρίες
- μεγέθους ιστοσελίδες
- δύναμης ανταγωνισμού
- στόχευσης κοινού
- ιδιαιτεροτήτων της κάθε αγοράς
- αριθμού και δυσκολίας SEO στόχων στο Google
- τωρινής SEO δύναμης της εταιρικής ιστοσελίδας
- τωρινής αξιοπιστίας της ενδιαφερόμενης εταιρείας για Google SEO υπηρεσίες
Τι να Περιμένετε
Κάποιος SEO Expert με 1-3 χρόνια εμπειρίας που δεν είναι ακόμα εδραιωμένος, θα κοστολογεί φτηνότερα από έναν άλλον με 10 και άνω χρόνια εμπειρίας και πιθανότατα δεν θα είναι πολύ επιλεκτικός στα projects που αναλαμβάνει.
O μη εδραιωμένος ακόμα SEO Specialist, πιθανότατα θα αναλαμβάνει περισσότερα σε αριθμό SEO projects στην βαθμίδα χαμηλότερου budget, μέχρι να χτίσει όνομα για να μπορεί να είναι αργότερα πιο επιλεκτικός καθώς θα γίνεται όλο και καλύτερος και θα αυξάνει τις τιμές του.
Ο πιθανός SEO συνεργάτης με τα 10+ χρονια εμπειρίας στο SEO, πιθανότατα είναι ήδη εδραιωμένος στην αγορά του, και είναι σε θέση να αναλαμβάνει πολύ επιλεκτικά τους πελάτες και τα projects που έχουν την δυναμική να πληρώνουν για την αξία, την ποιότητα, την εξειδίκευση, και φυσικά την αποτελεσματικότητα των SEO υπηρεσιών του.
Ένας SEO expert δεν χρειάζεται να σας πείσει για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της εξειδίκευσης του για τον πολύ απλό λόγο ότι, αυτή φαίνεται στο Google.
Ρωτήστε λοιπόν την Google να σας δείξει τους καλύτερους στο SEO Marketing.
Ζητήστε από τους επαγγελματίες στο SEO πριν υπογράψετε συμφωνία μαζί τους να σας δείξουν τουλάχιστον 3 Case Studies άλλων πελατών τους, των οποίων τις ιστοσελίδες ανέλαβαν και έφεραν βελτιώσεις.
Για να είστε ακόμα πιο σίγουροι, ζητήστε τους να μιλήσετε με τωρινούς πελάτες τους για να σας πούνε και οι ίδιοι για την επιτυχημένη συνεργασία τους.
Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα χημείας μεταξύ σας, του διαθέσιμου budget σας, και των προσδοκιών-στόχων σας από αυτή σας την επένδυση.
Google E-A-T στο SEO
Το “E-A-T” είναι το ακρωνύμιο του τρίπτυχου “Expertise – Authoritativeness – Trsutworthiness”.
Αφορά παράγοντες τους οποίους οι υπάλληλοι της Google με όνομα “Search Quality Evaluators” ψάχνουν να βρουν στις ιστοσελίδες μας έτσι ώστε να τις αξιολογήσουν κατάλληλα στα 3 αυτά επίπεδα αξιολόγησης.
Σκοπός είναι να δώσουν το feedback τους στην Google για να το λάβει υπόψιν της όταν θα κάνει το επόμενο update στον αλγόριθμο της, για να βελτιώσει την ποιότητα των αποτελεσμάτων της.
Δείτε ένα βίντεο μου σχετικά με το πως να δομήσετε την “Σχετικά με Εμάς” σελίδα της ιστοσελίδας σας, λαμβάνοντας υπόψη σας το Google “E-A-T”.
Long-tail SEO Αναζητήσεις
Εάν η ιστοσελίδα σας έχει ήδη πολύ περιεχόμενο δημοσιευμένο και έχετε ήδη κάποιο decent “E-A-T” στην Google, τότε μία one-off υπηρεσία SEO μπορεί να σας εμφανίσει στην 1η σελίδα της Google για κάποια φράση που αναζητά ο κόσμος, με όχι τόσο έντονο ανταγωνισμό και λιγότερες αναζητήσεις.
Αυτού του τύπου οι στόχοι στο SEO λέγονται “long-tail” αναζητήσεις γιατί περιέχουν πολλές λέξεις και είναι πολύ συγκεκριμένες.
Στην γλώσσα του SEO οι στόχοι αυτοί λέγονται “low-hanging fruits“.
Και αυτό γιατί όταν ξεκινάει μία ιστοσελίδα με μηδέν αξιομοίραστο content, authority, trustworthiness, και εμπιστοσύνη στην Google, η στόχευση θα πρέπει να είναι πολύ συγκεκριμένη όσον αφορά το νέο περιεχόμενο που δημοσιεύεται και να είναι πλήρως κατατοπιστικό αυτό, μη αφήνοντας κανένα υπο-ερώτημα αναπάντητο.
Έφτασα 1η Σελίδα! Και Τώρα τι;
Ακόμα και όταν μια ιστοσελίδα καταφέρει να εμφανιστεί στην 1η σελίδα για την φράση-κλειδί στόχο στο SEO, δεν αποτελεί εγγύηση ότι θα είναι μόνιμα εκεί, καθώς ο αλγόριθμος αλλάζει συνέχεια.
Εάν βρίσκεστε σε μία αγορά ελάχιστα ή καθόλου ανταγωνιστική, όπου οι ανταγωνιστές σας δεν κάνουν SEO ή δεν κάνουν καλό SEO και είσαστε η μόνη εταιρεία που έχει επενδύσει στο SEO, τότε είναι πιθανόν να παραμείνετε στην 1η σελίδα για κάποιους μήνες αφού σταματήσετε το SEO. Μπορείτε να σταματήσετε και να πάρετε το ρίσκο πάνω σας.
Για αυτό συνιστάται το SEO να συνεχίζει για τις εταιρείες που θέλουν να παραμένουν στην 1η σελίδα long-term, εφόσον επιτυγχάνονται τα keyword rankings, μέσω νέου βοηθητικού περιεχομένου για τους επιθυμητούς πελάτες, παρακολούθησης του ανταγωνισμού, αύξηση του “Expertise – Authpritativeness – Trustworthiness” των Εταιρικών ιστοσελίδων και των Personas που αντιπροσωπεύουν τις εταιρίες, και overall SEO στρατηγικών που θα ανανεώνονται ανάλογα με το πως αλλάζει η κάθε αγορά, και ο αλγόριθμος της Google.
Επιλογή SEO Επαγγελματία
Ψάχνετε να βρείτε το καλύτερο SEO στην Ελλάδα για την εταιρεία σας; Σεβαστό και απόλυτα κατανοητό.
Η καλύτερη συμβουλή που έχω να σας δώσω στην επιλογή του SEO specialist για την εταιρεία σας είναι να βρείτε κάποιον που μπορεί να θέσει ξεκάθαρες και ρεαλιστικές προσδοκίες για τους στόχους και τις ανάγκες τις εταιρείας σας, στο ποσό που εσείς είσαστε διατεθειμένοι να επενδύετε στο SEO (είτε one-off είτε κάθε μήνα).
Ο κάθε επαγγελματίας SEO αξιολογεί διαφορετικα τον χρόνο του, τα αποτελέσματα που μπορεί να φέρει για εσάς, την εμπειρία του και την εξειδίκευση του στο SEO.
Καλό είναι να γνωρίζετε ποιο είναι το πλαίσιο των δυνατοτήτων σας όσον αφορά το ποσό που έχετε στο μυαλό σας να επενδύσετε και να βρείτε τον καλύτερο SEO συνεργάτη που μπορεί να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Ερωτήσεις SEO Συνεργάτη
Για να βρείτε τον καλύτερο SEO συνεργάτη για εσάς καλό είναι πρωταρχικά να μπορείτε να τον βρείτε στην 1η σελίδα της Google με την δική του ιστοσελίδα για τις SEO λέξεις-κλειδιά της δικής του αγοράς. Το SEO είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά για να βγει κάποιος στην 1η σελίδα με οργανικό τρόπο.
Οπότε, όσοι SEO ειδικοί βρίσκονται στην 1η σελίδα της Google για SEO-related keywords γνωρίζουν τι κάνουν και η δουλειά τους φαίνεται στην Google. Ρωτήστε την Google και θα σας πει ποιοί είναι οι καλύτεροι SEOs στην Ελλάδα.
Αφού σκανάρετε του τοπ 10, ή και λιγότερους σε αριθμό πιθανούς SEO συνεργάτες (γιατί κάποιοι από εμάς έχουμε παραπάνω από 1 δικό μας οργανικό αποτέλεσμα/κατάταξη στην 1η σελίδα για την ίδια λέξη-κλειδί), μιλήστε μαζί τους σε ανθρώπινο επίπεδο για να καταλάβετε αν ταιριάζουν οι χημείες σας αρχικά.
Σε δεύτερο επίπεδο, μπορείτε να ζητήσετε να δείτε επιπλέον τα αποτελέσματα που έχουν φέρει για άλλα projects εταιρειών που έχουν αναλάβει και να κρίνετε αναλόγως.
Pick the Best SEO Professional for YOU
Best tip: Επιλέξτε τον καλύτερο SEO επαγγελματία για εσάς, στο ποσό που εσείς είσαστε διατεθειμένοι να επενδύετε στο SEO.
Η ποιότητα και η τιμή, είναι αλληλοεπηρεαζόμενα στοιχεία στην απόφαση σας.
Να βρείτε κάποιον που μπορείτε να εμπιστευτείτε στο κομμάτι της αποτελεσματικότητας της επένδυσης σας και ταυτόχρονα να έχετε μία όμορφη και ευχάριστη επικοινωνία μαζί του, να θέτει ξεκάθαρες και ρεαλιστικές προσδοκίες και να κρατάει το λόγο του.
Το επαγγελματικό και ποιοτικό SEO είναι επένδυση στο μέλλον της εταιρείας σας.
Αν όλα αυτά σας ακούγονται κάπως βαριά και ασήκωτα, υπάρχει πάντα η εναλλακτική να μάθετε εσείς να κάνετε το SEO για την εταιρεία σας, επενδύοντας φυσικά τον χρόνο σας και την προσοχή σας στην SEO εκπαίδευση και κάνοντας πρακτική πάνω στην εταιρική σας ιστοσελίδα.
Μπορείτε να μάθετε πολλά από την δική μου προσωπική πορεία και τις καλύτερες προτεινόμενες online SEO εκπαιδεύσεις στο διαδίκτυο.
Μάθετε SEO Μόνοι σας
Εάν έχετε αστείρευτη όρεξη για online διάβασμα και για λήψη νέων πληροφοριών από το διαδίκτυο με σκοπό να εξοικοιωθείτε με την τέχνη και επιστήμη του SEO, τότε είναι δυνατόν να το καταφέρετε από το σπίτι σας με την βοήθεια πολλών δωρεάν κατά το πλείστον online εκπαιδεύσεων.
How to learn SEO Online at Home
Η ίδια έτσι ξεκίνησα, πέρασα χρόνια στο σπίτι μου διαβάζοντας online, μαθαίνοντας SEO σε δικές μου WordPress ιστοσελίδες, κάνοντας πρακτική πάνω στην δική μου και άλλες θεματικές αγορές.
Το διάβασμα συνεχίζει όσα χρόνια και αν έχουν περάσει από τότε που ξεκίνησα το 2009. Δεν σταματά ποτέ.
Είναι ο δικός μου τρόπος και έχει πετύχει. Για αυτό και τον μοιράζομαι δημοσίως.
Φυσικά το SEO δεν είναι για όλους.
Δεν είναι εύκολο να το ακολουθήσουν όλοι.
SEO Ιστοσελίδας – Σχετικές πληροφορίες
- WordPress SEO services – τι περιλαμβάνουν
- Immigration Lawyer SEO expert consulting services
- Ορισμός ORM – Online Reputation Management
- SEO πείραμα με το Google Sructured Data Highlighter
- Search Engine Optimization Specialist bio page
- Υπηρεσίες SEO Marketing Κρήτη εταιρικών ιστοσελίδων
- Ανάλυση SEO οδηγός
- Real Estate SEO Expert Tips
- SEO Services
- Πως να βελτιστοποιήσω το eshop μου
- Βελτιστοποίηση SEO Καλαμάτα – SEO Hellas Expert Υπηρεσίες
- Οι συνέργειες μεταξύ Epixeiro.gr και Ιωάννας Βαΐου
Προσφορά SEO – Επικοινωνία
Επικοινωνήστε για μία δωρεάν SEO Προσφορά για την εταιρεία σας.
Boat rental SEO Ιστοσελίδας για 2 ξεχωριστές επιχειρήσεις – και οι 2 επιχειρήσεις αυτήν την στιγμή, είναι στους τοπ 2 στην Ελληνική Google στα οργανικά αποτελέσματα (SEO).