Υπηρεσίες SEO Κόστος – Τιμή: Πόσο Κοστίζει το SEO;

Πόοο κοστίζει το SEO (2023) - Τιμές SEO Προώθηση Ιστοσελίδων -- Ιωάννα Βαΐου
Πόοο κοστίζει το SEO – Τιμές / Κόστος για SEO Υπηρεσίες Προώθησης Ιστοσελίδων – Ιωάννα Βαΐου – Ειδικός εξωτερικός συνεργάτης – σύμβουλος εταιρειών από το 2013, με συνολική εμπειρία στον τομέα από τις αρχές του 2009

 

Μία από τις πλέον συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε οι SEO Specialists είναι ποια είναι η τιμή του SEO, δηλαδή ποιο είναι το κόστος SEO (των επαγγελματικών υπηρεσιών βελτιστοποίησης και προώθησης ιστοσελίδων SEO). Λογικό.

 

Γνωρίζετε τι σημαίνει το SEO για όποιον επαγγελματία ή οργανισμό επιχειρεί, μέσω μίας ιστοσελίδας, και επιθυμεί να τον βρίσκουν στα οργανικά (SEO) αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης όπως η Google;

 

Το SEO Marketing είναι μία μέθοδος διαδικτυακού marketing για ιστοσελίδες στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google, η οποία εχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζονται αυτές στην 1η σελίδα της Google οργανικά (με φυσικό τρόπο και όχι σαν πληρωμένη διαφήμιση), όταν οι χρήστες πληκτρολογούν σχετικές λέξεις-κλειδιά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μίας εταιρείας.

 

Το Search Engine Optimization είναι πολύ σημαντικό και αφορά όλες τις κατηγορίες ανθρώπων και εταιρειών, που επιχειρούν σε κάτι, και επιθυμούν να τους βρίσκουν οι επιθυμητοί τους πελάτες στην Google, κάθε φορά που κάνουν μια σχετική αναζήτηση με την εξειδίκευση, τα προϊόντα, ή τις υπηρεσίες τους.

 

Πόσο Κοστίζει το SEO;

 

Για την ερώτηση πόσο κοστίζει το SEO (δυστυχώς) δεν υπάρχει standard (ή απλή) απάντηση, που να ταιριάζει σε όλους ανεξαρτήτως.

 

Το κόστος μίας επαγγελματικής υποστήριξης στο Search Engine Optimization, χονδρικά εξαρτάται από τους παρακάτω κύριους παράγοντες:

 

  1. Την κατάσταση της ιστοσελίδας στο παρόν από άποψη SEO authority και δύναμη στην Google
  2. Τον αριθμό των keywords (SEO λέξεις-κλειδιά) που θα στοχεύσει ο επιχειρηματίας
  3. Την δυσκολία των keywords που θα στοχευθούν μέσω του SEO
  4. Τον ανταγωνισμό και την δύναμη του στην Google τις λέξεις-κλειδιά στόχευσης στην 1η σελίδα της Google
  5. Την στόχευση του κάθε επιχειρηματία όσον αφορά την τοποθεσία που βρίσκεται το ιδεατό κοινό του (τοπικό SEO, εθνικό SEO, διεθνές SEO)
  6. Τον αριθμό των γλωσσών πάνω στο οποίες θα εφαρμοστεί το SEO
  7. Το είδος και σύνολο των επιμέρους υπηρεσιών διαφορετικών ειδικοτήτων που υπάγονται στο ευρύτερο φάσμα των SEO υπηρεσιών (Technical SEO, On-Page SEO, Link Acquisition or Off-Page SEO, Web Development, Copywriting, Marketing, PR, Reputation Management, Personal or Corporate Branding, Video SEO, Images SEO, Local SEO, κτλ)
  8. Το επίπεδο της εξειδίκευσης, το κύρος, την αξιοπιστία, τα χρόνια εμπειρίας, τα ορατά αποτελέσματα του κάθε SEO Expert στην Google, και την προσωπική αξιολόγηση όλων των παραπάνω σε μορφή κόστους παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών βελτιστοποίησης και προώθησης ιστοσελίδων (κάποιος SEO service provider που έχει 1 εως 5 χρόνια στην αγορά, λογικά θα χρεώνει την εξειδίκευση του φθηνότερα από κάποιον που είναι ενεργός στο SEO industry πάνω από 10 χρόνια, και έχει seniority σε σχέση με άλλους που έχουν λίγα χρόνια εμπειρίας – Η μεγάλη εμπειρία σε συνδυασμό με ένα proven record συνεχών επιτυχημένων projects, πάντα πληρώνεται περισότερο από την απειρια, ή την μικρή εμπειρία).

 

Τι Ισχύει Παγκόσμια (Τώρα) στην Αγορά του SEO στις Τιμές – Οδηγός AHREFS 2023

 

Για δική σας ενημέρωση πριν πάτε σε κάποιον εξειδικευμένο και έμπειρο SEO Expert για να ζητήσετε προσφορά, συνιστώ να διαβάσετε στον ελεύθερο σας χρόνο πόσο κοστίζει το SEO αναλυτικά το 2023 από το AHREFS.

 

To SEO είναι μία πολύ εξειδικευμένη επιστήμη (και τέχνη μαζί). Υπάρχουν πολλοί που διαφημίζουν τον εαυτό τους σαν SEO experts, ψευδώς.

 

Αυτό, έχει ως αποτέλεσμα πολλές φορές, κάποιος που δεν γνωρίζει βαθιά πως λειτουργεί το SEO, να μην μπορεί να καταλάβει την διαφορά, και να κάνει αποτυχημένες επιλογές σε συνεργασίες, όσον αφορά την επένδυση στο SEO.

 

Οι χρεώσεις ενός πιθανού συνεργάτη στο SEO, όταν είναι πιο χαμηλές από τα παγκόσμια και πανευρωπαϊκά κριτήρια που με μεγάλη λεπτομέρεια ο παραπάνω οδηγός του AHREFS (Top SEO brand στον κόσμο) μοιράζεται, αντικατοπτρίζουν και την αντίστοιχη χαμηλή ή ακόμα και μηδενική αποτελεσματικότητα.

 

Επίσης, η χαμηλή ή μηδενική εξειδίκευση κάποιου self-claimed SEO expert, μπορεί να είναι και καταστροφική για τον επιχειρηματία που θα επενδύσει σε αυτήν, εάν οι στρατηγικές που χρησιμοποιούν είναι ξεπερασμένες και δεν συνάδουν με τους κανόνες της Google.

 

Η Google, κάνει συνέχεια updates στον αλγόριθμο της, για να βελτιώνει την εμπειρία των χρηστών της από την μία, αλλά και να μεγιστοποιεί τα κέρδη της από τον κόσμο που πατάει πάνω στις άμεσες διαφημίσεις της, από την άλλη.

 

Κίνδυνοι του (Αποτυχημένου) SEO

 

Το να μην πάτε στην 1η σελίδα ποτέ για τα keywords σας λόγω χαμηλής ή μηδενικής εξειδίκευσης, εφόσον έχετε πληρώσει για αυτό, είναι ο πρώτος κίνδυνος στο SEO industry. Ο μεγαλύτερος όμως κίνδυνος, είναι να δώσει πέναλτυ η Google στην ιστοσελίδα σας, βγάζοντας την εντελώς από το index της.

 

Αφιερώστε χρόνο για να μηδενίσετε το ρίσκο αυτό, ερευνώντας τον επαγγελματία που σκέφτεστε να εντάξετε στην ομάδα σας για να σας κατευθύνει. Έτσι θα διεκδικήσετε οργανικές κατατάξεις στην Google, για τις πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά στόχους σας, και θα έχετε συστηματικά την ευκαιρία να μετατρέπετε αυτούς που σας βλέπουν στην 1η σελίδα της Google, σε πελάτες.

 

Σε κάθε περίπτωση, πριν επιλέξετε SEO συνεργάτη, ζητήστε να δείτε τι αποτελέσματα έχουν φέρει σε τουλάχιστον 3 άλλα projects, και για να είσαστε ακόμα πιο σίγουροι, μιλήστε και με τους πελάτες τους για να επιβεβαιώσετε την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα του κάθε επαγγελματία.

 

Εάν είναι όντως experts, τότε μετά χαράς θα σας δείξουν τα case studies τους, και θα σας προσφέρουν τα στοιχεία επικοινωνίας των πελατών τους για να μιλήσετε μαζί τους. Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές, μηδενίζετε το ρίσκο της επένδυσης σας στο SEO.

 

Πακέτα SEO

 

Σκληρή αλήθεια: Δεν πακετάρεται στα τυφλά η αυτόματα το SEO, και δεν μπορεί να βγεί μία επαγγελματική προσφορά για SEO υπηρεσίες, προτού να γίνει λεπτομερής SEO ανάλυση σε πολλά διαφορετικά επίπεδα δεδομένων και μετρήσεων, μέσα από ειδικά premium εργαλεία.

 

Δεν συνιστάται να παίρνετε πακεταρισμένες προσφορές και στο SEO, γιατί πολύ απλά κάθε SEO project είναι μοναδικό με τις δικές του custom ανάγκες, δυνάμεις, αδυναμίες, προοπτικές, δυσκολίες και ιδιαιτερότητες.

 

Μπορούμε να τσεκάρουμε αν η ιστοσελίδα σας είναι Eligibe για την One-Time Quick Wins Υπηρεσία SEO audit χαμηλού κόστους (300 Ευρώ one-off), η οποία αφορά τον έλεγχο 1 φοράς της ιστοσελίδας σας για short-term ευκαιρίες στην Google (λέξεις-κλειδιά) για τις οποίες θα μπορούσαμε να σας φέρουμε γρήγορες βελτιώσεις στην οργανική ορατότητα και στις οργανικές κατατάξεις.

 

Δείτε περισσότερα για την Low Cost Υπηρεσία SEO audit εδώ.

 

Η αξιολόγηση του κόστους ενός SEO project εξαρτάται από πολλούς παράγοντες τους οποίους πρέπει πρώτα να αναλύσουμε και μετά να δομήσουμε μία custom SEO προσφορά.

 

Και αυτό, μόνο λαμβάνοντας υπόψην μας τα ευρήματα των πρότερων αναλύσεων μας από διάφορα SEO επαγγελματικά εργαλεία.

 

Ανάλογα με το φόρτο εργασίας μας και τις ειδικές ανάγκες και συνθήκες για το κάθε ένα επαγγελματικό SEO project, μπορεί να μας πάρει και μέρες ολόκληρες για να ετοιμάσουμε μία SEO προσφορά για τους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες.

 

Άρα για να μάθετε το κόστος του SEO συγκεκριμένα για την υποστήριξη της εταιρείας σας, θα πρέπει πρώτα να απαντήσετε σε κάποιες ερωτήσεις και να δώσετε στον SEO επαγγελματία το απαραίτητο feedback που σας ζητά, για να ετοιμάσει την προσφορά του/της για εσάς ειδικά.

Συνισταμένες Κόστους SEO

 

Οι άλλοι 2 παράγοντες που σχετίζονται άμεσα με την κοστολόγηση-τιμή ενός SEO project είναι:

 

  • Ταχύτητα
  • Ποιότητα

 

Ισχύει και εδώ το γνωστό ότι, “Ό,τι πληρώνεις παίρνεις”.

 

Θέλω Φθηνό – Οικονομικό SEO!

 

Στην αγορά της Ελλάδας, της Ινδίας (και σε άλλες), θα βρείτε σίγουρα αρκετά πακετάκια SEO με 50, 100, 200 και 300 ευρώ το μήνα, το θέμα όμως είναι τι αποτελεσματικότητα θα έχουν αυτά (αν έχουν),  και πόσο χρόνο θα πρέπει να περιμένετε για να δείτε τα αποτελέσματα αυτά, σε αυτές τις τιμές.

 

Θα είσαστε ικανοποιημένος/η με την ποιότητα ή το ρίσκο τέτοιων χρεώσεων;

 

Έχετε αρκετές γνώσεις στο SEO για να καταλάβετε τι αγοράζετε σε τέτοιες τιμές, για μια τόσο εξειδικευμένη και ανταγωνιστική υπηρεσία;

 

Θέλει πολλή προσοχή από πλευράς σας, εάν το πρώτο πράγμα που σας ενδιαφέρει είναι να αγοράσετε φθηνά, SEO.

 

Εν συντομία ισχύουν τα παρακάτω:

 

  1. Το φθηνό SEO αν είναι καλό, θα είναι πολύ αργό
  2. Το γρήγορο SEO αν είναι καλό, δεν θα είναι φθηνό (ενδέχεται να είναι και επικίνδυνο σε κάποιες περιπτώσεις)
  3. Το φθηνό SEO αν είναι και γρήγορο, δεν θα είναι καλό

 

Ranges Τιμών SEO Ιωάννας Βαΐου – SEO Expert

 

Ας δούμε γενικά τι μπορείτε να περιμένετε, όσον αφορά minimum ranges SEO τιμών, ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας, την ανταγωνιστικότητα της αγοράς, και την στόχευση του κοινού, σύμφωνα με την δική μου εμπειρία προσφοράς ποιοτικών και αποτελεσματικών υπηρεσιών SEO προώθησης ιστοσελίδων, και τον τύπο εταιρειών-πελατών που επιλέγω να συνεργαστώ.

 

Προώθηση Ιστοσελίδων Τιμές – SEO Κόστος ανά Είδος Υπηρεσίας

 

Η ίδια έχω αναλάβει SEO Project και μικρών εταιρειών (μικρά τοπικά καταστήματα) με στόχευση μόνο τα Ελληνικά, αλλά και πολύ μεγάλων πολυθενικών, με παγκόσμια προβολή και στα Αγγλικά.

 

Χωρίζω τα είδη των υπηρεσιών που προσφέρω σε 4, τα παρακάτω, και στην συνέχεια μοιράζομαι τι ισχύει όσον αφορά τις τιμές για το κάθε ένα είδος υπηρεσίας:

 

  1. SEO Monthly Retainers (το πιο κοινό μοντέλο χρέωσης για SEO υπηρεσίες για συνεχή month-to-month υποστήριξη) – Η τελική τιμή διαμορφώνεται και γνωστοποιείται μετά από έρευνες και αναλύσεις πολλών διαφορετικών παραγόντων
  2. Hourly Video SEO Strategy / Consulting Call (via Zoom or Skype): 200 Ευρώ (one-off prepaid)
  3. Per-Project SEO Audit (περιλαμβάνει one-off Technical SEO Audit, Content SEO Audit, Internal Links Audit, Website Performance Audit, Keyword Research & SEO Goal Setting, Page per Page Optimization για τα σωστά keywords ανά URL, Images SEO Audit, “πριν το SEO Audit και μετά” Reporting – Και σε αυτήν την υπηρεσία, όπως και στο μηνιαίο SEO ισχύει ότι η τελική τιμή διαμορφώνεται και γνωστοποιείται μετά από έρευνες και αναλύσεις πολλών διαφορετικών παραγόντων)
  4. Online Reputation Management (ORM) – Υπηρεσίες Διαχείρισης Online Φήμης για Προσωπικά ή Εταιρικά Brands

 

1. Μηνιαίο SEO Κόστος

 

Για μόνιμη υποστήριξη σε μηνιαία βάση, οι χρεώσεις οι δικές μου στο range των πελατών μου ξεκινούν από τα 800 ευρώ το μήνα η πιο οικονομική (κατάλληλη για τις πιο μικρές και μετρίως ανταγωνιστικές επιχειρήσεις όπως π.χ τοπικά καταστήματα με παράλληλο eshop σε κάποια αγορά, με local targeting κοινού σε μία γλώσσα όπως τα Ελληνικά), έως και πολλαπλές χιλιάδες Ευρώ το μήνα (για τις πιο μεγάλες εταιρείες σε πολύ ανταγωνιστικές αγορές, με παγκόσμια προβολή στην Αγγλική γλώσσα, την πιο ανταγωνιστική, ή και για 2 γλώσσες: Ελληνικά και Αγγλικά).

 

Επικοινωνήστε μαζί μου, στέλνοντας μου εδώ αναλυτικό email για τους στόχους σας, για να μελετήσω προσωπικά την περίπτωση σας στην αγορά σας, και να επιστρέψω με μία εξατομικευμένη προσφορά για τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες του project σας.

 

2. Hourly Video SEO Strategy/Consulting Call (via Zoom or Skype)

 

On-Demand Ωριαίο SEO Strategy Call: To κόστος για να μοιραστώ custom SEO στρατηγικές μαζί σας πάνω σε συγκεκριμένους στόχους και να απαντήσω στις ερωτήσεις σας, αφού προηγουμένως έχω δεσμεύσει επιπλέον κάποιες ώρες για έρευνα και ανάλυση της αγοράς σας για να μοιραστώ τα δεδομένα μαζί σας, είναι 200 ευρώ.

 

3. Contract-Based – Per-Project SEO Audits Cost

 

Το Contract-Based SEO ή το Per-Project SEO σαν υπηρεσία υπάρχει, και συνήθως αφορά μία Overall τεχνική ανάλυση, τον σχεδιασμό στρατηγικής για βελτιωτικές αλλαγές (ή και προσθήκες) στον κώδικα μίας ιστοσελίδας, στο “onpage SEO elements” Strategy, στην στοχοθεσία, στο content που υπάρχει ήδη για καλύτερη στόχευση στην Google, στο indexability, και στην αρχιτεκτονική/δομή ενός website, στην εύρεση ευκαιριών σε λέξεις-κλειδιά που μπορούν να βελτιωθούν μέσα στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, πηγαίνοντας στην 1η σελίδα της Google – γνωστές ως “low hanging fruits” – “long tail keywords” – ή quick ranking opportunities, κ.α.

 

Προσδοκίες από μία Contract-Based SEO Συνεργασία

 

Το one-off SEO αυτό θα φέρει βελτιώσεις συγκριτικά με την κατάσταση της ιστοσελίδας όπως ήταν πριν, στα παρακάτω:

 

  • Καλύτερες θέσεις κατάταξης στην Google
  • Indexability
  • Τεχνική υγεία overall
  • Website architecture/navigational structure
  • Page per Page OnPage SEO elements στόχευση
  • Οn-page content enhancement
  • Images SEO elements optimization
  • Αριθμός οργανικών keywords
  • Οργανικά impressions
  • Οργανικά clicks
  • Πιθανές πωλήσεις αν επιτευχθούν κατατάξεις στην 1η σελίδα για στρατηγικές λέξεις-κλειδιά που μπορούν να φτάσουν στην 1η σελίδα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα

 

Η τιμή για μία τέτοιου είδους συνεργασία, εξαρτάται από τα παρακάτω:

 

  • το μέγεθος της ιστοσελίδας σας (αριθμός σελίδων, ποσότητα και ποιότητα περιεχομένου)
  • τον αριθμό των URLS που πρέπει να είναι indexed στην Google και επιδέχονται βελτιώσεις
  • τον αριθμό των εικόνων που επιδέχονται SEO optimization ενέργειες και
  • την ποσότητα/ποιότητα των τεχνικών προβλημάτων/λαθών που έχει αυτή
  • τα χρόνια εμπειρίας του SEO expert και το πως την αξιολογεί ο καθένας ειδικός

 

Δεν υπάρχει standard κόστος για τις One-off Per-Project SEO συνεργασίες.

 

Εφόσον μου στείλετε τις πληροφορίες μέσω email, για την ιστοσελίδα σας (website url, στόχοι και ανάγκες σας) και κάνω την έρευνα μου και τις αναλύσεις μου, θα επιστρέψω όταν είμαι έτοιμη με μία custom SEO per Project προσφορά (με χρονικό πλαίσιο αρχής και τέλους και ξεκάθαρες προσδοκίες).

4. Google Universal Online Reputation Management για Personal ή Corporate Brands (ORM for Google Search)

Μάθετε περισσότερα στον αναλυτικό οδηγό μου για την υπηρεσία ORM – διαχείριση online φήμης (Reputation Management), η οποία αφορά λέξεις-κλειδιά που είναι το προσωπικό όνομα, ή το εταιρικό όνομα μίας επιχείρησης, και έχει ως σκοπό είτε όλα τα αποτελέσματα στην 1η σελίδα Google για αυτές να είναι θετικά, επίκαιρα, και υπό τον έλεγχο μας για προληπτικούς λόγους, είτε να σπρώξει ένα (ή περισσότερα) αρνητικά αποτελέσματα που ήδη εμφανίζονται για αυτές.

Ζητήστε SEO Προσφορά

 

Συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο μου εδώ για να βάλω το project σας στην σειρά με τα SEO Projects προς Αξιολόγηση/Τιμολόγηση. Θα επιστρέψω (όταν είμαι έτοιμη) με μία custom προσφορά για την εταιρεία σας.

 

ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΪΟΥ

 


 

Follow us on Linkedin 👉