Προώθηση eshop SEO: Αναρωτηθήκατε ποτέ σαν ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος “πως να προωθήσω το eShop μου/την ιστοσελίδα μου στο Google search engine με οργανικό τρόπο;” Σας καλωσορίζουμε στην σελίδα μας όπου μοιραζόμαστε συμβουλές προώθησης ιστοσελίδας μέσω SEΟ και συγκεκριμένα για eshops.
Είμαι η Ιωάννα Βαΐου, SEO Services Consultant. Από τις αρχές του 2013 είμαι επαγγελματίας στην βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδων για εταιρείες. Βελτιστοποιώ και προωθώ τα ηλεκτρονικά καταστήματα των εταιρειών-πελατών μου.

Ecommerce SEO Υπηρεσίες
Υποστηρίζω ηλεκτρονικά καταστήματα τοπικής, εθνικής και παγκόσμιας εμβέλειας σε διάφορες eCommerce αγορές, και προσφέρω υπηρεσίες οργανικής προώθησης όπως:
- SEO για Οικιακές συσκευές
- SEO για Συνθετικούς χλοοτάπητες
- SEO για designer eyewear
- SEO για έπιπλα εσωτερικού χώρου
- κτλ
Eshop SEO Συμβουλές
Παρακάτω μοιράζομαι μαζί σας κάποιες SEO για eshop συμβουλές για όσους έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα και σας ενδιαφέρει να προωθήσετε το eshop σας μέσω SEO marketing τεχνικών μεθόδων, για να πουλάτε τα προϊόντα σας online σε όσο το δυνατόν περισσότερους στοχευμένους χρήστες της Google, που ψάχνουν για τα προϊόντα σας.
- Ξεκθαρίστε όλες τις διαφορετικές κατηγορίες και υποκατηγορίες προϊόντων που έχετε
- Κάντε στοχοθεσία – Αποφασίστε ποιες διαφορετικές λέξεις-κλειδιά θα στοχεύετε σε κάθε σελίδα κατηγορίας/υποκατηγορίας
- Δημιουργήστε ξεχωριστή σελίδα κατηγορίας eshop για την κάθε μία κατηγορία
- Βελτιστοποιήστε το url, το meta title, το meta description, τα heading titles, και τις εικόνες της κάθε σελίδας ανάλογα με τις λέξεις-κλειδιά που αποφασίσατε στο βήμα #2 της στοχοθεσίας
- Έχετε τουλάχιστον 300 λέξεις καθαρού κειμένου (text) στην κάθε σελίδα για να διαβάσει η Google, που θα ενημερώνει τους επισκέπτες σχετικά με το τι μπορούν να βρουν στην σελίδα σας και θα αποτελεί μία περίληψη των ιδιαιτέρων χαρακτηριστικών των προϊόντων της (αναφορά σε διαφορετικά χρώματα, διαφορετικά μεγέθη, διαφορετικές χρήσεις, κτλ)
- Google-άρετε το όνομα των κατηγοριών των προϊόντων σας και δείτε ποιες ερωτήσεις/θεματικές κατηγορίες εμφανίζει η Google στο Google related searches box και στο Google Autocomplete drop down box
- Σημειώστε όλα τα ερωτήματα ξεχωριστά για το κάθε προϊόν σας και δημιουργήστε ένα νέο άρθρο ή σελίδα περιεχομένου με εκπαιδευτικό/ενημερωτικό περιεχόμενο το οποίο θα καλύπτει σε βάθος το κάθε ερώτημα, και θα ικανοποιεί τους χρήστες δίνοντας απαντήσεις
- Μέσα απο αυτά τα άρθρα, δημιουργήστε internal links με σχετικά anchor texts (το κείμενο/οι λέξεις που λινκάρετε και στέλνει σε άλλη σελίδα) πίσω στην άμεσα σχετική σελίδα κατηγορίας προιόντων
- Έχετε πρόγραμμα σταθερό όπου θα διαμοιράζεστε τα άρθρα και τις σελίδες κατηγοριών σας, με σχετικές περιγραφές και με links πίσω σε αυτές, στο Google My Business page σας, αλλά και στα υπόλοιπα branded Social Media Accounts σας (Facebook, Twitter, Pinterest, Linkedin, κτλ)
- Παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό σας στην Google για τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε, και πράξτε αναλόγως δημιουργώντας καλύτερης ποιότητας περιεχόμενο όπου θα βοηθάτε τους χρήστες προτού γίνουν πελάτες σας (σκεφτείτε τα sites που είναι ήδη στην 1η σελίδα της Google στα οργανικά {SEO} αποτελέσματα, από που παίρνουν τα links τους, τι είδους content τους φέρνει περισσότερο οργανικό traffic, κοκ)
- Εκμεταλλευτείτε κάθε ευκαιρία του φιλικού, οικογενειακού, επιχειρηματικού και ευρύτερου κύκλου σας (offline και online) για να κερδίσετε κάποιου είδους προβολή και όπου γίνεται και backlink (σκεφτείτε guest posts, online interviews, ραδιοφωνικές συνετεύξεις, συνέργειες με άλλους καταξιωμένους επαγγελματίες στις δικές τους ιστοσελίδες -είτε ειδησεογραφικού περιεχομένου, είτε σχετικού περιεχομένου με το δικό σας το industry- όπου θα μοιράζεστε τα φώτα και τις γνώσεις σας δωρεάν με τον κόσμο)
Προσφορά eshop SEO
Για να ζητήσετε προσφορά προώθησης SEO για το eshop σας, συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας μας εδώ.
Ιωάννα Βαΐου – SEO Strategist/Specialist