Προώθηση eshop: Πως να Προωθήσω το eshop μου; SEO Ηλεκτρονικού Καταστήματος


Προώθηση eshop SEO ιστοσελίδων: Αναρωτηθήκατε ποτέ σαν ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματοςπως να προωθήσω το eShop μου/την ιστοσελίδα μου στο Google search engine με οργανικό τρόπο;”

 

Σας καλωσορίζουμε στην σελίδα μας όπου μοιραζόμαστε συμβουλές προώθησης ιστοσελίδας μέσω SEΟ και συγκεκριμένα για eshops.

 

Είμαι η Ιωάννα Βαΐου, SEO Services Consultant. Από τις αρχές του 2013 είμαι ανεξάρητη επαγγελματίας στην βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδων για εταιρείες.

Βελτιστοποιώ και προωθώ τα ηλεκτρονικά καταστήματα των εταιρειών-πελατών μου. Η εμπειρία μου στο SEO συνολικά, ξεκινάει από τις αρχές του 2009, όπου επένδυσα στο να μάθω μόνη μου την τέχνη και επιστήμη αυτή, από online resources εκπαιδεύσεων πειραματιζόμενη σε δικά μου projects, με έναν χρόνο υπηρεσίας σαν SEO Director στην εταιρεία Globe One Digital στην Αθήνα, όπου δούλεψα με παγκόσμου βεληνεκούς και φήμης brands και πουεθνικές.


Δείγμα Συνεντεύξεων – Online Συνεργασιών:


πωσ να προωθησω το eshop μου στο google - eshop seo tips - Joanna Vaiou
Κόστος SEO πληροφορίεςΧρήσεις των SEO keywords – Joanna Vaiou SEO σύμβουλοςΟδηγός για SEO αναλύσειςΗ Ιωάννα Βαΐου και το EPIXEIRO.GRΠως μετριέται το SEO

E-commerce SEO Υπηρεσίες

 

Οι συμβουλές αυτές ισχύουν για projects σχετικά με τα παρακάτω:

 

  1. SEO για κατάστημα με φίλτρα νερού
  2. SEO για Συνθετικούς χλοοτάπητες
  3. SEO για designer eyewear
  4. SEO για έπιπλα εσωτερικού χώρου
  5. SEO για επαγγελματικά έπιπλα
  6. Skincare SEO – beauty products
  7. κτλ

Eshop SEO Συμβουλές

 

Παρακάτω μοιράζομαι μαζί σας κάποιες (SEO για eshop) συμβουλές για όσους έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα και σας ενδιαφέρει να προωθήσετε το eshop σας μέσω SEO marketing τεχνικών μεθόδων, για να πουλάτε τα προϊόντα σας online σε όσο το δυνατόν περισσότερους στοχευμένους χρήστες της Google, που ψάχνουν για τα προϊόντα σας.

 

  1. Ξεκθαρίστε όλες τις διαφορετικές κατηγορίες και υποκατηγορίες προϊόντων που έχετε
  2. Κάντε στοχοθεσία – Αποφασίστε ποιες διαφορετικές λέξεις-κλειδιά θα στοχεύετε σε κάθε σελίδα κατηγορίας/υποκατηγορίας
  3. Δημιουργήστε ξεχωριστή σελίδα κατηγορίας eshop για την κάθε μία κατηγορία
  4. Βελτιστοποιήστε το url, το meta title, το meta description, τα heading titles, και τις εικόνες της κάθε σελίδας ανάλογα με τις λέξεις-κλειδιά που αποφασίσατε στο βήμα #2 της στοχοθεσίας
  5. Έχετε τουλάχιστον 300 λέξεις καθαρού κειμένου (text) στην κάθε σελίδα για να διαβάσει η Google, που θα ενημερώνει τους επισκέπτες σχετικά με το τι μπορούν να βρουν στην σελίδα σας και θα αποτελεί μία περίληψη των ιδιαιτέρων χαρακτηριστικών των προϊόντων της (αναφορά σε διαφορετικά χρώματα, διαφορετικά μεγέθη, διαφορετικές χρήσεις, κτλ)
  6. Google-άρετε το όνομα των κατηγοριών των προϊόντων σας και δείτε ποιες ερωτήσεις/θεματικές κατηγορίες εμφανίζει η Google στο Google related searches box και στο Google Autocomplete drop down box
  7. Σημειώστε όλα τα ερωτήματα ξεχωριστά για το κάθε προϊόν σας και δημιουργήστε ένα νέο άρθρο ή σελίδα περιεχομένου με εκπαιδευτικό/ενημερωτικό περιεχόμενο το οποίο θα καλύπτει σε βάθος το κάθε ερώτημα, και θα ικανοποιεί τους χρήστες δίνοντας απαντήσεις
  8. Μέσα απο αυτά τα άρθρα, δημιουργήστε internal links με σχετικά anchor texts (το κείμενο/οι λέξεις που λινκάρετε και στέλνει σε άλλη σελίδα) πίσω στην άμεσα σχετική σελίδα κατηγορίας προιόντων
  9. Έχετε πρόγραμμα σταθερό όπου θα διαμοιράζεστε τα άρθρα και τις σελίδες κατηγοριών σας, με σχετικές περιγραφές και με links πίσω σε αυτές, στο Google My Business page σας, αλλά και στα υπόλοιπα branded Social Media Accounts σας (Facebook, Twitter, Pinterest, Linkedin, κτλ)
  10. Παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό σας στην Google για τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε, και πράξτε αναλόγως δημιουργώντας καλύτερης ποιότητας περιεχόμενο όπου θα βοηθάτε τους χρήστες προτού γίνουν πελάτες σας (σκεφτείτε τα sites που είναι ήδη στην 1η σελίδα της Google στα οργανικά {SEO} αποτελέσματα, από που παίρνουν τα links τους, τι είδους content τους φέρνει περισσότερο οργανικό traffic, κοκ)
  11. Εκμεταλλευτείτε κάθε ευκαιρία του φιλικού, οικογενειακού, επιχειρηματικού και ευρύτερου κύκλου σας (offline και online) για να κερδίσετε κάποιου είδους προβολή και όπου γίνεται και backlink (σκεφτείτε guest posts, online interviews, ραδιοφωνικές συνετεύξεις, συνέργειες με άλλους καταξιωμένους επαγγελματίες στις δικές τους ιστοσελίδες -είτε ειδησεογραφικού περιεχομένου, είτε σχετικού περιεχομένου με το δικό σας το industry- όπου θα μοιράζεστε τα φώτα και τις γνώσεις σας δωρεάν με τον κόσμο)

 



Προσφορά για SEO Προώθηση e Shop

 

Πως να προωθησετε την ιστοσελίδα σας / το eshop σας -Joanna Vaiou SEO Expert Greece

Για να ζητήσετε προσφορά προώθησης ηλεκτρονικού καταστήματος SEO (για το eshop σας), επικοινωνήστε μαζί μου με τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζομαι εδώ, για να ερευνήσω την περίπτωση σας.

 

 

Ιωάννα Βαΐου – SEO Specialist