Σύμβουλος SEO Βελτιστοποίησης & Προώθησης Ιστοσελίδων

Τι είναι ο Σύμβουλος Digital Marketing στο SEO (ή ο SEO Consultant) μίας εταιρείας;

 

Ποιοι είναι οι ρόλοι ενός συμβούλου βελτιστοποίησης και προώθησης SEO ιστοσελίδων στο Google;

 

Πως βοηθάει μία εταιρεία ένας εξειδικευμένος συνεργάτης SEO στο digital marketing, πρακτικά;

Σύμβουλος SEO Consultant - ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΪΟΥ
Σύμβουλος SEO Consultant – ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΪΟΥ

 

Καλωσορίσατε στην σελίδα μας GreekSEO.gr της (SEO Specialist) Ιωάννας Βαΐου. Η εμπειρία της ειδικού μας στο SEO ξεκινά από τις αρχές του 2009, όταν ξεκίνησε να εκπαιδεύεται online, από το σπίτι της στον τομέα αυτό, μέσω διαδικτυακών μαθημάτων.

 

Τέσσερα χρόνια μετά, τα οποία περιελάμβαναν και 1 χρόνο υπαλληλικής εργασίας σαν SEO Director στο Globe One Digital agency στην Αθήνα, ξεκίνησε την δική της επιχείρηση σαν σύμβουλος βελτιστοποίησης και προώθησης SEO, και αναλαμβάνει (εξ’ αποστάσεως) έργα διαχείρισης SEO για τις εταιρείες-πελάτες της.

 

Η Ιωάννα Βαΐου είναι απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος της Νομικής Σχολής, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Ορισμός SEO Συμβούλου

 

Σύμβουλος SEO είναι ο εξειδικευμένος στην βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδων συνεργάτης μιας εταιρείας, ο οποίος αφενός προβαίνει σε λεπτομερή SEO ανάλυση και μέτρηση πολλών SEO δεδομένων, και αφετέρου, σχεδιάζει την SEO στρατηγική αυτής.

 

Μετά τον σχεδιασμό της όλης στρατηγικής, συμβουλεύει, οργανώνει και συντονίζει όλες τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν από τους υπευθύνους στα διάφορα τμήματα μιας εταιρείας (marketing, copywriting, web development, online PR, κτλ), για την σωστή εφαρμογή της όλης SEO στρατηγικής.

On-Page SEO Συμβουλευτική

 

Η SEO στρατηγική για μία εταιρική ιστοσελίδα που μπαίνει πρώτη φορά στην διαδικασία να επενδύσει σε επαγγελματικές υπηρεσίες Search Engine Optimization, ξεκινάει με ένα συνολικό Website Audit το οποίο αφορά βελτιώσεις στα παρακάτω πεδία:

  1. Τεχνική υγεία της ιστοσελίδας
  2. Ήδη υπάρχον περιεχόμενο
  3. Στόχευση – στοχοθεσία για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ανά url μίας ιστοσελίδας
  4. Ανάλυση ανταγωνισμού
  5. Link Audit (Internal links και external links)

 

Πιο συγκεκριμένα, το κάθε ένα url πάνω στην σελίδα το οποίο έχει νόημα να το βλέπει η Google, πρέπει να έχει μοναδικα onpage seo δεδομενα και στήσιμο, όπως:

  • Google και User-friendly URL
  • SEO Title
  • SEO Description
  • H1, H2, H3 Titles
  • Πλούσιο, χρήσιμο και unique κείμενο που βοηθαει τους χρηστες ανάλογα με το θεμα που διαπραγματεύεται το κάθε ξεχωριστο url
  • Google & User friendly formatting (bold, μικρές παράγραφοι, bullets, κείμενο που ειναι ευανάγνωστο)
  • Σχετική εικόνα/ες με το θέμα που διαπραγματεύεται καθε url της ιστοσελίδας, η οποία θα ειναι optimized στα αντίστοιχα image seo fields
  • Internal links (links από άλλες σχετικές σελίδες στο site σε καποιο url με ειδικό σχετικό text πανω στο λινκ που στέλνει τους χρήστες σε άλλη σελίδα, που προσθετει περισσότερη αξία στο χρήστη)
  • Πιθανά σχετικά media όπως π.χ, βίντεο στο επαγγελματικό Youtube κανάλι της εταιρείας

 

Ολα τα παραπάνω δεν βγαίνουν αυτόματα η τυχαία, αλλά μετα απο έρευνα της εκάστοτε αγοράς πελάτη στην Google με τα επαγγελματικα εργαλεια του SEO συνεργάτη, για το ποια είναι η κατάλληλη ομαδα keywords στόχευσης για καθε ενα url ξεχωριστά ανάλογα με 2 συνιστώσες):

  1. Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά τις οποίες πληκτρολογούν οι χρήστες για να βρουν πληροφορίες για το θέμα διαπραγμάτευσης του κάθε url
  2. Για αυτές τις λέξεις-κλειδιά, ποια είναι τα χαρακτηριστικά των τοπ 10 SEO αποτελεσμάτων στο Google (αυτών των τοπ 10 δηλαδή που η Google θεωρεί αρκετά ποιοτικά για να τα εμφανίζει στην 1η σελίδα)

 

Στοχοθεσία SEO

 

Το σύνολο των παραπάνω ενεργειών ολοκληρωνει την διαδικασία της στοχοθεσίας στο SEO για κάθε ένα url της ιστοσελίδας, δηλαδή της επιλογης των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών για κάθε ένα.

Αμέσως μετά, ακολουθεί ο σχεδιασμός της στρατηγικής οπως μοιράστηκα παραπάνω, σύμφωνα με τους καταλληλότερους στόχους που βγαίνουν μετά από τις έρευνες και αναλύσεις του συμβούλου Search Engine Optimization.

 

Long-Term SEO Υπηρεσίες

 

Το συστηματικό SEO περιλαμβάνει τις ενέργειες συντήρησης των εκάστοτε αποτελεσμάτων και την εύρεση νέων ευκαιριών για να κυνηγήσει μία εταιρεία και να αυξήσει την κυριότητα και την μερίδιο της όσον αφορά την ορατότητα, την επισκεψιμότητα και τα κέρδη από πωλήσεις.

 

Οι ενέργειες αυτές σε μία μόνιμη μηνιαία SEO υπηρεσία (SEO services) περιλαμβάνουν τα παρακάτω:

 

  1. Έρευνα της εκάστοτε αγοράς στην Google για εύρεση νέων ευκαιριών
  2. Ανάλυση του ανταγωνισμού
  3. Συμβουλευτική στον Copywriter της εταιρείας-πελάτη για δημιουργία νέου κατάλληλου custom content (blog posts ενημερωτικού, εκπαιδευτικού περιεχομένου κτλ) με σκοπό στο μέλλον να κάνει ρανκ στην 1η σελίδα της Google και να προσελκύσει νέο ενδιαφερόμενο κοινό
  4. On-Page SEO του νέου περιεχομένου
  5. Συστήματική ενημέρωση/διάβασμα του SEO συνεργάτη σχετικά με το τι αλλάζει στον αλγόριθμο της Google
  6. Strategic Off-Page SEO: Συμβουλευτική στον Marketing Manager της εταιρείας για συνέργειες online με άλλες ιστοσελίδες – online στοχευμένη προβολή όποτε θεωρηθεί χρήσιμο (οι συνέργειες αυτές με 3rd parties συνήθως έχουν κάποιο επιπλέον κόστος ανάλογα με το πως χειρίζονται τις συνέργειες τους στις δικές τους ιστοσελίδες)
  7. Έρευνα και ανάλυση του Search Console και των δεδομένων του για γρήγορες βελτιώσεις στο ήδη υπάρχον content, ανανεώνοντας το για να κάνει rank για άλλα η περισσότερα σχετικά keywords
  8. Συμβουλευτική για βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων στα οργανικά κανάλια Google images, YouTube και Google Business Profile (πρώην Google My Business)
  9. Μηνιαίο reporting μέσω email για συγκεκριμένα metrics (οργανικό traffic, αριθμός οργανικών keywords στην Google, τα Google rankings για κάθε λέξη-κλειδί ενδιαφέροντος, οργανική ορατότητα κ.α),  που δείχνουν την πρόοδο ανά διαστήματα από τον SEO σύμβουλο στον υπεύθυνο της εταιρείας

 

Συμβουλευτική SEO Αποτελέσματα

 

Ωραία όλα αυτά, αλλά τι μπορείτε να περιμένετε από μία συνεργασία με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο SEO?

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την πορεία αύξησης της SEO επισκεψιμότητας (Clicks metric από το Search Console Tool) για 3 διαφορετικά WordPress SEO projects της ειδικού μας στο διάστημα 10 μηνών – 1 έτους συστηματικών υπηρεσιών SEO.

 

συνθετικος χλοοταπητας wordpress seo case study
συνθετικος χλοοταπητας WordPress SEO αποτελέσματα – Search Console metrics
law firm seo service for WordPress website - lawyer seo service results
WordPress website SEO results for Citizenship by Investment program Lawyer services – Website targets global customers in the English language.
FIP Visa Greece SEO
Για επιλεγμένες λέξεις κλειδιά σχετιζόμενες με μεταναστευτικά θέματα όπως FIP visa Greece

 

Extras:

Προώθηση Ιστοσελίδων στο Google (Video)

 

Ζητήστε Προσφορά SEO

 

Για να εκφράσετε ενδιαφέρον συνεργασίας στο SEO Digital Marketing, με την Ιωάννα Βαΐου, συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο μας εδώ.