Υπηρεσίες SEO

Να Αγοράσω Branded Domain ή Keyword-Rich Domain για το Brand μου;

 

Όταν με ρωτούν «Να αγοράσω Keyword Rich Domain για το brand μου ή Branded Domain»;, και περιμένουν μία άμεση-σύντομη απάντηση. Παράδειγμα Keyword-rich domain: Greekseo.gr – Παράδειγμα Branded Domain: JoannaVaiou.com.
Οδηγός Αγοράς για Brands για Branded Domain vs Keyword-Rich Domain
Branded Domain vs Keyword-Rich Domain
Την ίδια στιγμή στο μυαλό μου, ξετυλίγεται ένα τεράστιο κουβάρι από πληροφορίες που ξεκινάω να βάζω σε τάξη, για να συνθέσω μία εμπεριστατωμένη απάντηση, που θα καλύπτει όλους τους παράγοντες και τα σενάρια τα οποία μπορεί να αντιμετωπίζει ο κάθε ενδιαφερόμενος.
Ξεκινάω λοιπόν με την δημοφιλή μονολεκτική απάντηση, που ισχύει για κάθε ερώτηση που μας κάνουν στο SEO.
ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ 🙂.
Οι πρώτες ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουμε σχετικά με αυτό είναι:
1. Πόσο γνωστό είναι ήδη ένα Brand (Personal ή Business Brand) γενικά στο κοινό του από όλες τις μεθόδους marketing η διαφήμισης έως ώρας
2. Ποιο είναι το ανθρώπινο δυναμικό και η δυνατότητα ενασχόλησης σε βασικές στρατηγικές SEO στο εσωτερικό περιβάλλον του κάθε brand (π.χ στον τομέα υπηρεσιών, όταν είσαι Self-employed Specialist, και είσαι το πρόσωπο το οποίο πρέπει να εμπνεύσει εμπιστοσύνη, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό, θα είσαι και ο δημιουργός περιεχομένου για το brand σου, σε μορφή άρθρων, βίντεο όπου απευθύνεσαι απευθείας στο κοινό σου μορφώνοντας το για τα προβλήματα που λύνεις)
3. Πόσο δυνατός είναι ο ανταγωνισμός που βρίσκεται ήδη στην 1η σελίδα για τα παραπάνω keywords στόχους, τι είδους websites υπάρχουν εκεί;

Πότε να Επιλέξεις ένα Branded Domain

Εαν ισχύουν μία η παραπάνω από τις παρακάτω συνθήκες για εσένα, τότε συνιστάται να αγοράσεις branded domain:
– Το brand σου είναι ήδη πολύ γνωστό από άλλες μεθόδους marketing, διαφήμισης, προβολής και ο κόσμος σε βρίσκει ήδη και σε εμπιστεύεται ήδη
– Είσαι πολύ άνετος με το γράφειν ή (και) το λέγειν όπως και την αυτοπροβολή, σου αρέσει και θέλεις να είσαι εσύ ο δημιουργός περιεχομένου σου, εκτός από τον Specialist όπου εξυπητεί τους πελάτες του one-on-one
– Δεν σε πολυενδιαφέρει να αυξήσεις την πελατεία σου από το οργανικό Google κανάλι γιατί ήδη έχεις περισσότερη πελατεία από αυτή που μπορείς άμεσα να εξυπηρετήσεις και για να κλείσει ένας ενδιαφερόμενος ραντεβού μαζί σου, πρέπει να περιμένει π.χ 3 μηνες για να σε δει
– Δεν σε ενδιαφέρει ο ανταγωνισμός σου, στηρίζεσαι στο ήδη ισχυρό brand που μέχρι ώρας έχεις χτίσει και συνεχίζεις να χτίζεις
– Το brand σου δεν είναι ακόμα γνωστό, ξεκινάς από το μηδέν σχεδόν αλλά έχεις πολύ μακροχρόνιο ορίζοντα (τουλάχιστον 10 χρόνια) και αρκετά resources για να επενδύσεις σε όσα περισότερα κανάλια ορατότητας μπορείς, έτσι ώστε να δημιουργήσεις μακροχρόνια ένα πολύ ισχυρό brand το οποίο θα έχει το ίδιο domain με το όνομα του brand σου.
Δείτε ένα Παράδειγμα από τις υπηρεσίες SEO μας για τοπική επιχείρηση υπηρεσιών στην Αθήνα σε ανταγωνιστικό κλάδο στην Google.gr.
Δείτε εδώ ένα παράδειγμα από τρέχον SEO Project στην ευρύτερη αγορά τοπικών υπηρεσιών της Αθήνας.



Βλέπετε το SEO της σελίδας local στόχου, και συγκεκριμένα της 6μηνης πορείας οργανικών κατατάξεων στην Google, για ανταγωνιστικό SEO στόχο (φράση-κλειδί), σε Branded-Domain, για εταιρεία εξειδικευμένων υπηρεσιών στην Αθήνα.

Σε 6 μήνες μπήκαμε στην πρώτη 5άδα της Google: Από 4η σελίδα που ήταν το site στην θέση 36, πήγαμε στην 5η θέση. Ανταγωνιστές μας τώρα είναι κυρίως τα μεγάλα portals.

Στόχος μας; Να πάμε όσο το δυνατόν υψηλότερα στην πρώτη 3άδα, καθώς από εκεί έρχεται συνήθως η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα που δίνει την ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους να μάθουν περισσότερα για τον πελάτη μας, και αν θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί του για πιθανή συνεργασία.

Πότε να Επιλέξεις ένα Keyword-Rich Domain

Ένα keyword-rich domain συνιστάται να αγοράσεις εάν ισχύουν τα παρακάτω:
– Εξυπηρετείς μία συγκεκριμένη περιοχή με φυσική τοποθεσία (δικηγορικό γραφείο, μεσιτικό γραφείο, ιατρείο, φυσιοθεραπευτήριο στην αθήνα κτλ)
– Έχεις μία συγκεκριμένη ειδικότητα η οποία συμπεριλαμβάνει μια ή και παραπάνω σχετικές μεταξύ τους υπηρεσίες γιατί καλύπτεις διάφορες ανάγκες των πελατών σου, κάτω από την ομπρέλα της ευρείας ειδικότητας σου
– Δεν σκοπεύεις στο μέλλον να χρησιμοποιήσεις το ίδιο domain για να προωθήσεις άλλες άσχετες ειδικότητες ή υπηρεσίες με την μία ειδικότητα σου που το domain name σου εκφράζει ξεκάθαρα
– Έχεις χρονικό και οικονομικό ορίζοντα επένδυσης σε SEO υπηρεσίες τουλάχιστον 12 μήνες
– Έχεις αν όχι πολύ χρόνο για να δημιουργείς εσύ σαν ειδικός το εξειδικευμένο σου περιεχόμενο, κάποιο έστω χρόνο να δεσμεύσεις για να κατευθύνεις και να ελέγχεις πριν την δημοσίευση το προωθητικό υλικό που δημιουργούν άλλοι για εσένα (copywriters, video content creators)
– Ο ανταγωνισμός σου στην 1η σελίδα είναι μέτριος (Π.χ εκτός από πολύ ισχυρά portals για το keyword-στόχο σου εκεί, υπάρχουν και έστω 2-5 ανταγωνιστές με το δικό τους brand όπως εσύ, τους οποίους μπορείς να φτάσεις σε ένα διάστημα ενός έτους).
Μία από τις προτεινόμενες πρακτικές της Google είναι φυσικά το να χτίσεις ένα πολύ δυνατό προσωπικό brand σε όσα κανάλια ορατότητας έχεις την δυνατότητα.
Αυτό μακροχρόνια μετατρέπεται σε ένα πολύ ισχυρό asset. Και ένας από τους παράγοντες αξιοπιστίας είναι το domain σου να είναι branded vs keyword rich.

Τα Keyword-Rich Domains Δουλεύουν Πολύ Καλά υπό Προϋποθέσεις

Η αγορά ενός domain που περιέχει τα keywords που αφορούν την ειδικότητα σου και την πόλη που εξυπηρετείς, ειδικά αν συντρέχουν οι συνθήκες που ανέφερα παραπάνω, είναι μία πολύ ευνοϊκή επιλογή. Λειτουργεί πολύ καλά αυτή η στρατηγική, και υπάρχουν κενά στην Ελληνική Google, ακάλυπτες ευκαιρίες. Δεν χρησιμοποιείται ευρέως αυτή η στρατηγική στην Ελλάδα αυτήν την στιγμή.
Η καλύτερη στρατηγική όλων των εποχών; Κάνε ό,τι καλύτερο μπορείς σύμφωνα με το σημείο στο οποίο βρίσκεσαι κάθε φορά και τις δυνατότητες σου, επενδύοντας σε γνώση που θα σε βοηθήσει να πάρεις τις σωστές για εσένα και το brand σου αποφάσεις.
Δεν βλάπτει εφόσον μπορείς να το υποστηρίξεις, να έχεις και branded domain, και keyword-rich domain.
Ιωάννα ΒαΐουSEO Expert
Κάντε Subscribe στο YouTube κανάλι μου