Συνθετικος Χλοοταπητας SEO Case Study Ελλάδα - SEO Expert Ιωάννα Βαΐου

SEO Υπηρεσίες Case Study για Εταιρεία με Συνθετικούς Χλοοτάπητες (b2c) – Artificial Grass SEO

Γειά σας, είμαι η SEO Expert Ιωάννα Βαΐου, και σε αυτήν την σελίδα θα σας παρουσιάσω ένα SEO Case Study στην Ελληνική αγορά για μία εταιρεία b2c με συνθετικούς χλοοτάπητες.

Ειδικά Χαρακτηριστικά Αγοράς – Ενέργειες SEO ~ Joanna Vaiou

  1. Η ιστοσελίδα ήταν καινούργια, δεν είχε κάποιο authority και δεν είχε περιεχόμενο εκτός από τις βασικές σελίδες μιας επιχείρησης (Homepage – About us – Portfolio – Contact, κτλ)
  2. Η αγορά είναι για συγκεκριμένο κοινό σε πολύ συγκεκριμένο και περιορισμένο niche, όσον αφορά την ζήτηση των προϊόντων, και συνεπώς την δημοφιλία των λέξεων-κλειδιών στόχων τις οποίες στοχεύσαμε
  3. Ξεκινήσαμε blog και καλύψαμε κάθε πιθανό ερώτημα μπορεί να έχει ένας πιθανός μελλοντικός πελάτης για τους συνθετικούς χλοοτάπητες, σε όλα τα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας (από την απλή περιέργεια, π.χ ποια είναι τα πλεονεκτήματα ή τα μειονεκτήματα του πλαστικού χλοοτάπητα – μέχρι και το πόσο κοστίζει η αγορά και η εφαρμογή του σε καθε εξωτερικό ιδιωτικό χώρο)
  4. Εφαρμόσαμε heavy internal linking strategies και strategic external linking strategies και χτίσαμε ένα decent authority στην ιστοσελίδα, το οποίο μας επέτρεψε να έχουμε θέσεις στην 1η σελίδα της Google για όλα τα keywords που στοχεύσαμε

Αποτελέσματα SEO Case Ιστοσελίδας Συνθετικού Χλοοτάπητα – Homegrass.gr

Παρακάτω, βλέπετε την εκτίμηση από το AHREFS εργαλείο της οργανικής ανάπτυξης της ιστοσελίδας τα τελευταία δύο χρόνια, όσον αφορά:

  1. Το οργανικό traffic
  2. Tον αριθμό των οργανικών keywords για τα οποία η ιστοσελίδα εμφανίζεται στα πρώτα 100 οργανικά αποτελέσματα της Google, το ίδιο διάστημα 2 ετών, στις θέσεις 1-3 (1η σελίδα Google), στις θέσεις 4-10 (1η σελίδα Google), και στις θέσεις 11-100 (2η σελίδα Google +…).
Συνθετικος Χλοοταπητας SEO Case Study Ελλάδα - SEO Expert Ιωάννα Βαΐου
Artificial grass SEO case study – Greek SEO services – Joanna Vaiou

Ετήσιο Case Study Οργανική Επισκεψιμότητα & Ορατότητα – Artificial Grass SEO Services 2022 vs 2021

Τον τελευταίο έτος, η ιστοσελίδα σημείωσε ανάπτυξη οργανική όσον αφορά την επισκεψιμότητα και ορατότητα όπως παρακάτω:

  • 225% αύξηση στα SEO Clicks (Επισκεψιμότητα)
  • 222% αύξηση στα SEO Impressions (Ορατότητα)
Ετήσια αποτελέσματα SEO υπηρεσιών για εταιρεία συνθετικου χλοοταπητα από την SEO Expert Ιωαννα Βαΐου
Τεχνητός χλοοτάπητας Ελλάδα – Homegrass.gr SEO Case Study

Συμπέρασμα SEO Case Study για Τεχνητούς Χλοοτάπητες στην Ελλάδα

Το project ήταν αρκετά challenging λόγω των περιορισμένων ευκαιριών – keywords τις οποίες μπορούσαμε να γεμίσουμε τα κενλα της αγοράς αυτής, προσφέροντας ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο που απαντά στα ερωτήματα των χρηστών. Παρ’ όλα αυτά, καταφέραμε για την Homegrass, για όλες τις λέξεις-κλειδιά που αφορούν το συγκεκριμένο industry να έχουμε θέσεις στην 1η σελίδα στα SEO αποτελέσματα, ακριβώς δίπλα στα sites μεγαθηρία όπως skroutz.gr, praktiker.gr, bestprice.gr, leroymerlin.gr κτλ.

Google rank για main keyword “συνθετικοσ χλοοταπητασ” ~ 2/1/2023

Συνθετικός χλοοτάπητας main keyword google ranking 1η Φλεβάρη 2023
Homegrass Συνθετικός χλοοτάπητας main keyword google ranking 1η Φλεβάρη 2023

 


Επικοινωνήστε μαζί μας Σήμερα

Joanna Vaiou και η ομάδα της.