Adult entertainment SEO services Athens, Greece

Ψυχαγωγία Ενηλίκων SEO Case Study – 3 Μήνες SEO

3 Μήνες μετά τις SEO εργασίες πάνω σε ιστοσελίδα τοπικού καταστήματος ψυχαγωγίας ενηλίκων στην Αθήνα, επιστρέφω με τα αποτελέσματα αυτού του SEO Case study.

Search Console Ορατότητα και Επισκεψιμότητα 3 Μήνες μετά την εκκίνηση του SEO

Τοπικό Κατάστημα Ψυχαγωγίας Ενηλίκων στην Αθήνα - SEO Case Study - Ιωάννα Βαΐου
Τοπικό Κατάστημα Ψυχαγωγίας Ενηλίκων SEO Case Study – Ιωάννα Βαΐου

SEO Case Study Results – Entertainment for Adults SEO

  • Η οργανική επισκεψιμότητα τον μήνα πριν το SEO ήταν 103 clicks το μήνα
  • 3 μήνες μετά, η οργανική επισκεψιμότητα έχει φτάσει τις 2000 clicks το μήνα (αύξηση της τάξης του 3547%)
  • Η οργανική ορατότητα (impressions) σημείωσε αύξηση της τάξης του 7527%
  • Ο αριθμός των οργανικών keywords για τα οποία η ιστοσελίδα του καταστήματος εμφανιζόταν στην Google ήταν 5 και αφορούσαν μόνο το brand name της επιχείρησης, δηλαδή εμφανιζόταν μόνο για όσους ήξεραν ήδη την ύπαρξη της επιχείρησης. Τρεις Μήνες μετά το SEO, ο αριθμός των οργανικών keywords έχει φτάσει τα 1007 και η ιστοσελίδα είναι στην 1η σελίδα για όλους τους συνδυασμούς από λέξεις-κλειδιά που αφορούν τις παροχές τους.

Adult Entertainment SEO Case – Πώς Φτάσαμε στα Παραπάνω Αποτελέσματα

  • Το Project αυτό το πήρα μωρό 3 μήνες πριν, με 103 SEO clicks (οργανική επισκεψιμότητα) το μήνα, τα οποία προέρχονταν από λέξεις-κλειδιά που συμπεριελάμβαναν το brand name της επιχείρησης. Δηλαδή ολόκληρη η επισκεψιμότητα και η ορατότητα της επιχείρησης στην Google προέρχονταν από όσους ήξεραν ήδη την ύπαρξη της επιχείρησης.
  • Η επιχείρηση είναι local στην Αθήνα
  • Το αντικείμενο της είναι για όλες τις εποχές σε μία πολύ “hot” θα έλεγα αγορά (δεν ειναι e-commerce – τα e-commerce shops που ξεκινούν από το τίποτα, δεν μεγαλώνουν τόσο γρήγορα λόγω ανταγωνισμού στην 1η σελίδα της Google)
  • Το κοινό είναι παγκόσμιο (κάναμε SEO σε 2 γλώσσες
  • Φτιάξαμε ό,τι ήταν λάθος σε επίπεδο on-page SEO και περιεχομένου στις σελίδες που υπήρχαν ήδη
  • Δημιουργήσαμε μετά από έρευνα δημοφιλίας για κατάλληλες λέξεις-κλειδιά και ανταγωνισμού, 14 νέα κομμάτια περιεχομένου συνολικά σε 2 γλώσσες, Ελληνικά και Αγγλικά, απόλυτα στοχευμένα με τα οποία στοχεύσαμε όλες τις παροχές της επιχείρησης με τα πλέον κατάλληλα keywords
  • Εφαρμόσαμε internal linking για αύξηση της σχετικότητας των σελίδων περιεχομένου για τις λέξεις-κλειδιά στόχους στην Google
  • To παιδί-project μεγάλωσε πολύ απότομα, η εικόνα δείχνει μόνο την οργανική αύξηση της επισκεψιμότητας τους 3 πρώτους μήνες
  • Πλέον στους 3 μήνες μετά φτάνουμε τα 2000 οργανικά clicks το μήνα και το project βρίσκεται σε τροχιά συνεχούς ανάπτυξης
  • Η επιχείρηση είναι ήδη σε θέση 3 μήνες μετά να ξεκινήσει να έχει θετικό ROI (απόδοση της επένδυσης του επιχειρηματία στον δικό μου χρόνο και management)
  • To project αυτό, λόγω του industry που είναι παντός καιρού hot (ψυχαγωγία & διασκέδαση), έχει απεριόριστο χώρο να μεγαλώσει, χωρίς ταβάνι, διότι τα θέματα γύρω από τα οποία μπορούμε να δημοσιεύσουμε μοναδικό ποιοτικό περιεχόμενο τα οποία ο κόσμος ψάχνει στην Google, είναι άπειρα
Να έχετε μια παραγωγικότατη νέα εβδομάδα!